Kritikacsokor#3 - #67 #68 #69

Sziasztok! 
Jó régóta nem posztoltam, ám most itt vagyok, három kritikával, és a hét folyamán jön a többi is! Úgyhogy készülj világ mert Winter Poppy visszatért. kritikákkal... *ördögi kacaj*
íme:

http://louistomlinson911224.blogspot.hu/
Író: Andrea Ranocchia
Kinézet:
 Fejléc: Nem szép! Az elgondolás jó, azok a képek vannak rajta, amiről a blog szól, de csúnyán vannak kivágva, egyáltalán nincsenek összeszerkesztve, összehangolva. A betűtípus nem illik ide, nem passzol semmi semmihez. Szerintem keress fel egy szerkesztős blogot és rendelj fejlécet, ha te még nem vagy ebben olyan ügyes.
Háttér: nem illik sem a fejléchez sem a bloghoz.
Modulok, modulsáv: A modulsáv rendben van, jó a sorrend, minden kint van, ami fontos.
Oldalak: A Fejezetek oldal felesleges, ha van kint oldalmodulban blogarchívumod!
A bevezető jól van megfogalmazva, de valahogy nekem nem keltette fel a figyelmemet. Lehet, hogy azért, merthogy a főszereplőid az 1D tagjai. Ez engem nagyon zavar. Mármint tudom, ez nem 1D fanfiction, de hogyha nem az, akkor miért ők szerepelnek benne?! Szerintem, vagy hát nekem ez nagyon furcsa volt.
A szereplők oldalból hiányzik egy „re” szótag így az simán Szepelők módján lógatja a lábát a Bevezető alatt. Ezen az oldalon megtudunk mindent a szereplőkről, engem az sem zavar, hogy a képek nincsenek egymáshoz igazítva, nem köti össze őket semmi. Engem nem zavar.
Kritikák oldalról nincs mit írni. Mint a nevéből is látszik, a kritikáid vannak ott.

Történetről:
Az ötlet jó, tetszik, más, mint a többi.
Csak az első fejezetet olvastam el, mert marha sok dolgom van, úgyhogy főként az írásstílusodról tudok mondani egy pár szót és még pár dologról:
Alapvetően jól írsz, de van néha, tényleg néha szóismétlés és a párbeszédeid is furcsán hatnak. Csak próbáld meg felolvasni őket hangosan. És használj több leíró részt! Egyszerűen nem tudtam elképzelni a dolgokat. Oké, hogy megmondtad milyen hajú a szereplő meg hasonlók, de nem jelent meg előttem a dolog. Használj mellékneveket, jelzőket!
Túl sokat váltasz nézőpontot. Az ember belegabalyodik, hogy ki, kivel, mikor, hol és mit csinál…
Nekem még mindig furcsa hogy a szereplők az 1D tagjai, de mégsem az 1D tagjai.

Összefoglalva: Kérj valahonnan egy teljes designátalakítást. Az ötlet jó, jól írsz, de használj több leírást és részletezz! Ha ezeket megteszed egy nagyon jó blogod lesz!

Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel! 
http://afelejtesatka-ameliafinnick.blogspot.hu/
Í: Amelia Finnick
Kinézet:
Fejléc: Először minimalistának tűnik, de a háttér nagyon szépen kidolgozott. Bár én a nagy fehér pöttyöket levenném róla. A főszereplők rajta, nagyon rendben vannak. A feliratot pedig valószínűleg aranysárgára, vagy fehéresre változtatnám. De alapvetően szép. Nagyon szép.
Háttér: Szépen passzol a fejléchez.
Modulsáv, modulok:  Minden rendben, minden kint van ami fontos. DE itt is felhívnám a figyelmet arra hogyha van egy FEJEZETEK aloldalad, akkor mi a jó búbánatért kell még a blogarchívum is.?! Bocs, a hevességemért, de ez már nem az első blog amin ezt a hibát látom… vagy az egyik, vagy a másik. dönts, minnél hamarabb!
A történet helyett én bevezetőt írnék a legfelső modul felé! Ez a két megjegyzésem a modulokhoz.
Oldalak: Nem tetszik az a két kép! Minek rá az a sok kis keret! kukába vele! Két rendes képet követelek a szereplőkről!

Történetről:
Végigolvastam a fent lévő fejezeteket, mivelhogy felkeltette a figyelmemet a prológus. Tetszik, hogy két szemszögből írod. Nagyon szépen írsz, kifejezően, bár a részek lehetnének egy icipicivel hosszabbak. Tényleg csak egy kicsivel. És nekem hiányzott, hogy nem fejtetted ki jobban hogy a lány nem emlékszik a dolgokra… Igazából nem tudom, hogy milyen az amnézia, de lehet hogy én egy kicsivel jobban bepánikoltam volna attól, hogy nincsenek emlékeim.

Összefoglalva: Nagyon ügyesen írsz, az ötlet is jó,csak egy kicsit hosszabb részeket szeretnék látni! A designnal is minden rendben, de Fejezetek aloldal vagy Blogarchívum, dönts! 
Ha időm engedi visszatérek.


Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel! 

http://dear-diary-by-britt-ramone.blogspot.hu/
Író: Dorea Nina Avery

Kinézet: 
fejléc: Nagyon tetszik! bár a lány egy kicsit el van homályosodva, tényleg csak icikepicikeüncüripüncüt. szinte nem is számít hibának.
Háttér: A fejléchez illik, viszont én a helyedben adtam volna valami háttérszínt a bejegyzéseknek, mert így a folytonos barna foltok a hátteren (ami azért van mert mozaikra van állítva és így ismételi a képet) szóval azok elég zavaróak, legalábbis számomra.
Modulsor, modulok:
Minden kint van ami fontos, ám rossz a sorrend! Én előre tenném a sztoriról modult vagy mivel elég hosszú csinálnék neki egy külön oldalt, és a szereplők is külön oldalért könyörögnek!
Én előrébb tenném még a fejezeteket is, vagy annak is csinálnék egy külön oldalt, de akkor a blogarchívum modult töröld!
Különben rendben van.

Történetről:
Nem olvastam el az összes részt, hiszen már fent van jó pár. Nagyon szépen írsz. A fejezetek megfelelő hosszúak, van bennünk leíró rész, de párbeszéd is. Ügyesen kifejted Raina gondolatait, bár én lehet kicsit többre lettem volna kíváncsi, így az elején a balesetből, és hiába a képek a szereplőkről, örültem volna ha őket is leírod kicsit részletesebben.
Az ötlet nekem kicsit hasonlít a Vámpírnaplókhoz ez a baleset, mosolygok, jólvagyok, igazából nem vagyok jól. De még így is fent tudtad tartani az érdeklődésemet, úgyhogy szerintem ezzel sincsen gond.

Összefoglalva: Szép a dizájn, bár én lehet hogy hátteret váltanék. Nagyon ügyesen írsz.


Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel!


1 megjegyzés: