Kritika #61 #62

http://becauseofyouharry.blogspot.hu/
Író: Bo M

Kinézet: A fejléc egyszerű , de mégis nagyszerű. Nagyon tetszik, de egyvalami nem , az a cím! Egyrészt alig látszik másrészt pedig maga a betűtípus nem olyan szép. A háttér is szép, de egyáltalán nem passzol a fejléchez, sőt még a sablon se. Vagy de a sablon igen csak nem szürke színben. Mivel a fejléc barnás ezért olyan hátteret is válassz hozzá, ne pedig fekete fehér hátteret. Az oldalakat a helyedbe oldalra tenném be, mivel csak két menüpont van, de szerintem csinálj egyet a szereplőkről is.  A modulsávod nagyon üres, szerintem dobd fel valamivel. A kinézethez még annyit fűznék, hogy a bejegyzés címét állítsd át valami szép betűtípusra, a bejegyzéseket pedig állítsd be sorkizártra. A chatet pedig állítsd be átlátszóra vagy olyan színre , ami megy a bloghoz.Ja és még valami a modulsáv és a bejegyzés közé rakj be egy függőleges vonalat, hogy elválassza a két dolgot. Így szép  rendezett lesz! :)

Történet: Nem tudok ki hogy van vele, de nekem ez a sztori nagyon tetszik! Lehet , hogy nem a történet tetszett meg hanem az ahogyan írsz. Gyönyörűen fogalmazol a szókincsed nagyon jó és helyesírási hibát is alig találtam. Volt egy két szó amit nem jó írtál, meg a vesszőket pár helyre nem raktad, de ez egyáltalán nem feltűnő és nem is vészes. Igazság szerint unottan kezdtem el olvasni a blogod hiszen ez egy újabb 1d-s sztori amit olvasok és azt hittem hogy sablonos, DE NEM! Kellemesen csalódtam. Az írásmódod miatt teljesen belemerültem az olvasásba tetszik! Csak így tovább! :)


http://everyonehasanotherside.blogspot.hu/
Író: crucain


Kinézet: Az egész összhatás szép meg minden, de a fejléc nem! Tudom más csinálta , de azért leírom hogy mi nem jó benne. Először is a kivágások. A két Nina Dobrev-nél nagyon csúnya , főleg a jobb oldalinál, hiszen le van vágva könyöke és homályos is . A bal oldali Nina is homályos és nála meg a fejénél csúnya kivágása, hiszen átlátszik. Harry képével nincs különös gondom csak annyi, hogy én nem ezt a képet raktam volna be róla. A többi kép ami a háttérben van nagyon világos, szürke így nekem unalmasnak tűnik. A bal oldalt én egy kicsit üresnek találom, mivel csak egy kép van ott a jobb oldalon meg egy Nina , egy maci és ha jól látom még egy kép. Amúgy azt nem értem miért van egy harmadik Nina a fejlécen , ha már van kettő. Na mindegy menjünk tovább. A modul sávban minden jelentős dolog kint van , de én a helyedben az oldalmegtekintést feljebb tenném, meg talán a feliratkozókat is. Valamint még feldobnám valamivel , mert egy kicsit üresnek találom. Nem tudom miért hiszen van ott pár dolog, de valahogy még is üresnek tartom. A betűtípusokkal nincs gond , csak a bejegyzést szerintem vedd sorkizártra , mert úgy szebb az összhatás. 

Történet: Tetszik! Te is nagyon szépen fogalmazol, bő a szókincsed és helyesírási hibát sem  találtam, talán pár vessző hiányt, de az semmiség.. :) Maga a történet nem sablonos talán csak az , hogy ez egy még egy ikres sztori a blogvilágban , amiben szintén Harry "nagy Ő" ráadásul az ikrek itt is a "két" Nina Dobrev. DE ennek ellenére egyedi és ismétlem gyönyörűen fogalmazol , ami  miatt beleszerettem a történetbe és ezért tudhatsz is magadnak egy új olvasót! :) Többet nem tudok a történethez hozzá fűzni, csak még annyit hogy írj hosszabb részeket! Nem írsz rövideket épp elfogadható, de mivel tehetséges vagy az írásban ezért te többre is képes vagy! Csak így tovább! :)



3 megjegyzés:

  1. Kedves Roxana!
    Köszönöm szépen a kritikádat és megfogadom a tanácsaidat!Örülök,hogy a kis történetem elnyerte a tetszésedet! :)
    xxx
    crucian

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Köszönöm a kritikát. Megpróbálom kijavítani a hibákat, rendbe hozni a kinézetet és megfogadni a tanácsokat. Örülök, hogy tetszett a történetem és köszönök mindent :)

    VálaszTörlés