Kritikacsokor #1 - #55 #56 #57 #58 #59 #60

Sziasztok! Egy 'kritikacsokorral' jöttem, megírtam minden kritikát, amit nekem kellett.*szusszantás.*

http://camera-samrow.blogspot.hu/
Író: Samantha Row
Kinézet: A fejléced nagyon szép, igényes munka, látszik rajta. Nekem a mérete nem jön be, hogy olyan nagy..De tényleg nagyon szép, és mondjuk, máshogy nem is lehetett volna kisebbre csinálni, mivel akkor a képek fele nem ment volna rá..Szépen megcsináltad az egész kinézetet, nem tudok belekötni, minden illik mindenhez. A moduloknál is megvan minden, annyi hozzáfűzni valóm van, hogy ha van egy oldalad, ahova beilleszted a történet részeit, akkor a blogarchívum felesleges. Ja, és én a chatet egy kicsit feljebb raknám, a rendszereseket meg lejjebb. Ezeken kívül minden nagyon szép és jó, tényleg igényes.
Történet: Istenem! Egyébként amikor megláttam a fejlécen, hogy James lesz a főszereplő, rögtön megörültem! Imádom a The Vamps-ot, és James-t is, így boldogan kezdtem bele a történet olvasásába, amit csak úgy szólok még nem olvastam végig, csak a harmadik részig, pótolom! Szépen fogalmazol, tetszik a főszereplő lány karaktere is. Igazából én még nem találkoztam The Vamps-os fanfictionnal, így ezt a részét egyedinek tartom, viszont maga a történet, hogy megismerkednek meg minden, kicsit olyan elcsépelt. A lány általában mindig utálja először a fiút, mikor miért, és utána láss csodát -biztos- összejönnek. Szóval ez a része sablon, tehetnél bele izgalmas cselekvéseket, amitől a sztori is egyedi lesz. Mint írtam szépen fogalmazol, de a helyesírásra azért figyelj, és javaslom olvasd át a hibák miatt, mielőtt közzéteszed, mert például a magassarkú egybe van, de ezek sem olyan nagyon szemet szúró hibák, csak aki tisztában van ezekkel az észreveszi. Azt is észrevettem, hogy néha ugrálsz a múlt és a jelen között, tehát a bekezdés elején múlt időben írsz, hogy 'mint mindig, most is elmenTEM' a végén pedig már a jelenben vagyunk. Ezekre figyelj.
Nagyon igényes, és jó blogod van, ne hagyd abba, és feliratkoztam rá, később továbbolvasom.(: 

http://elvexvagyxhalva.blogspot.hu/
Írók: Sun és ƒℓ๑ω٤٢ ฿.†
Kinézet: Nekem a fejléc valamiért nem tetszik..A háttérbe szépen vannak összemosva a képek, talán a színe az, ami nem tetszik. Meg a sarokba Harry kicsit össze van nyomva. Az előtérben Nina és Sasha. Az Ő képükön látszik, hogy az a két kép, amit először kiadott a google png-ként, és a fényerejének köze sincs a hátteréhez, engem ez zavar. Nem mellesleg ez a fejléc olyan, hogy ha ránézek, akkor valamiért már nincs is kedvem elolvasni a sztorit, pedig a kinézettől eltérően még lehet jó. Javaslom, hogy csináljatok/csináltassatok egy másikat. A moduloknál tetszik, hogy képeket raktatok címek helyett, és minden ott van, aminek ott kell lennie. A chatet egy picit feljebb raknám, és a rendszereseket pedig lejjebb, valamint a blogarchívum felesleges, mivel van egy oldalatok, ahol a történet részei vannak, és akik olvasni kezdik inkább onnan olvassák, mint hogy visszakeresnék az archívumból.
Történet: Ilyet még nem olvastam, de maga az alap tetszik. A fogalmazásotok már kevésbé. Olyan egyszerű. Rengeteg helyesírási hibát találtam, amikre jobb lenne figyelni, és egy csomó helyen nem teszitek ki a vesszőt. Néha kicsit értelmetlen, és számomra zavaró, mivel az első két rész után még mindig nem tudom ki kicsoda, de ez az én problémám.(: Például az a mondat, hogy: 'Én velem is már megtörtént.' ez így értelmetlen, úgy lenne helyes, hogy: 'Velem is megtörtént már.' Lehetne több leírás, részletesebben. Valamint a részek betűtípusa egy idő után már szinte olvashatatlan számomra.
A részek terjedelme rövid, egy kicsivel írhatnátok hosszabbakra. Remélem senkit sem bántottam meg a kritikámmal.

http://opposites-1d.blogspot.hu/
Író: Riley C.
Kinézet: A fejléced iszonyatosan szép, irigylem az ilyen munkákat! Összhangban van a háttérrel, és az egész blog hatása olyan kellemes. A modulok rendben vannak, minden megvan és semmi nem hiányzik, és piros pont, hogy nincs ott a blogarchívum. Ez az első olyan blog, ahová nincs berakva a blogarchívum, miközben ott a fejezetek' oldal. Nem tudok belekötni, tényleg, nagyon igényes és szép munka. Meg sem kérdezem mennyit dolgoztál vele.(:
Történet: Nagy örömmel kezdtem el olvasni, mivel a blog kinézete nagyon szép, és ezért kedvem támadt elolvasni. Igazából ha nem tetszene a kinézet akkor is el kellett volna olvasnom, mindegy. Mivel csak három rész van fent a prológussal együtt, mindegyiket elolvastam. Tetszik a történet, de annyira még nem bontakozott ki, mivel nincs fent sok rész. Szépen fogalmazol, meg kell hagyni, viszont néhány helyen nem teszed ki a vesszőt, ami magában nem is olyan nagy probléma. A részek terjedelme a harmadik részben elfogadható volt, de szerintem többet is írhatnál egy-egy részhez. Helyesírási hibát nem találtam, kíváncsian várom a következő részt!(:

http://promisetouhu.blogspot.hu/
Író: Violet Begonie
Kinézet: Juj, nekem a fejléced nem tetszik..Olyan, mintha csak úgy odadobtad volna a képeket, csúnyán van összemosva, és nem szép, hogy ha az egész színes, akkor miért van benne kettő fekete fehér kép? Ha még a fényerő stimmelne, akkor szép is lenne..Olyan, mintha a fiúk a levegőben lebegnének, a lánnyal együtt..Javaslom, hogy csinálj/csináltass egy másikat. A háttér amúgy is eltér a fejléctől, nincs összhatása, nem illenek egymáshoz. A moduloknál minden rendben van, neked is piros pont, amiért kivetted a blogarchívumot, és beraktál egy tartalom oldalt. Jópofa a szereplők helyett 'fotóalbumot' berakni, ez az ötlet nagyon tetszik!(:
Történet: Igazából oldalt ahol kicsit leírod, miről is szól az egész meglepődtem. Felkeltetted az érdeklődésemet, még sehol nem olvastam olyan blogot, ahol van egy hatodik lány (!!!) tag a 1D-ben. Szintén örömmel kezdtem el olvasni, nagyon szépen fogalmazol! Tetszik az egész sztori, a fogalmazásod, a részek terjedelme jó, helyesírási hibát nem találtam, szerintem már csak a kinézeten kell változtatni, és minden jó lesz rajta!(: Izgatottan várom a következő részt!

http://mynewlifewithyouu.blogspot.hu/
Író: Anita
Kinézet: Jesszus! Sajnálom, de csak ennyit tudok mondani. A fejléced szép lenne, ha jól helyezted volna el. Nekem a sablon nem tetszik, javaslom, hogy változtasd meg. Nehezen olvasható a szöveg ezzel a hátérrel, és nincs kint egy modulod sem, ami baj, sőt, szerintem még az alap modulokat is kiszedted. Egyszerűen nem tudok mit írni, a fejlécedet javaslom rendezd el, a sablont váltsd, rakj ki jó néhány modult. Remélem azért ezzel nem bántottalak meg.
Történet: Ilyet még soha nem írtam kritikához.. Nem tudok mit írni! A történetet nem tudtam elolvasni a háttér miatt, és már meg ne haragudj, nem fogom bogarászni a betűket. Ha háttért változtatsz akkor írhatok egy új kritikát, ha szeretnéd.

http://dreamland-mydiary.blogspot.hu/
Lia Downie
Kinézet: A fejléced nekem nem tetszik, mivel csak a png-k vannak rápakolva, tehát semmi 'alapja' nincsen.(Na nem azért mondom ezt, mert png a fejléc, hanem mert tényleg csak úgy rápakoltál egy halom képet.) Viszont a fejléc összhangban van a háttérrel, és a rózsaszín sablon is illik a háttérhez. A modulokhoz nem tudok mit hozzászólni, mivel ez egy személyes blog olyan modult raksz ki amit jónak látsz. Szóval nekem egyedül a fejléced nem tetszik.
Vivian J. Walker

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    Kicsit meglepődtem, hogy ennyire tetszik a fejléc, mivel egy másik kritikában teljesen lehordták.
    De nagyon örülök annak, hogy neked ez a véleményed!
    A vesszőkre és a részek terjedelmére pedig ezentúl jobban odafigyelek! :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tényleg nagyon tetszik, viszont nem mindenki lehet egy véleményen. Véleményem szerint tényleg nagyon szép!(:

      Törlés
  2. Szia!
    Ne haragudj, nem bántás, vagy számonkérés, de nem úgy volt, hogy az enyémet is te csinálod?
    xo, Gabby

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    De igen, nem felejtettem el, csak Roxana megkért, hogy várjak amíg új fejlécet készít neked, mert szerinte amit nemrég csinált borzalmas, szerintem pedig ugyan olyan szép, szóval azt majd máskor hozom, ha nem túl nagy gond.xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! :) Örülök, hogy tetszik a blogom, majd figyelek az észrevételeidre! :)

    VálaszTörlés