Kritika #72

Sziasztok! :)
Vivian J. Walker kért tőlem egy kritikát a blogjára. Itt is van drága: :*

Siy days..I will survive
Író: Vivian J. Walker

Kinézet: Nagyon szürkés-feketés. Akkor lenne jó,ha a háttér nem hasonlítana ennyire a fejléchez. Mondjuk egy letisztult fekete,csipkés mintával. Vagy valami ilyesmi.Ja,és még látszik rajta,mármint a háttéren,hogy mozaikos. A fejléccel az a bajom,hogy nem látszik semmi rajta,nincs semmilyen színe. Mondjuk ha a csaj képe lenne színes,a többi pedig olyan maradna amilyen most,kicsit jobban nézne ki. Látom,hogy a csaj mellett lennének képek. De nem látom,mert a háttere a fejlécnek is szürke-fekete. Szinte semmit sem látok rajta. A feliratok tetszenek rajta,azzal nincs semmi bajom. A modulokat csak áthelyezni kéne -szerintem!- ebbe a sorrendbe: oldalak,a sztoriról,olvasók,információ,oldal megjelenítések,chat,blogjaid,más blogok. A Trailert egy másik oldalba kéne tenni,meg a facebook csoportot is. A 'Now' modul szerintem tök fölösleges. A betű típussal szintén nincsenek különösebb bajaim.
Történet: Amikor elolvastam,hogy miről fog szólni (a modult),már akkor megtetszett valami benne. Még pedig az,hogy nem tömeg blog. Pedig láttam ilyesmi blogot,de mégsem olyan. Akartam tudni,hogy mi lesz a szereplőkkel, és hogy ki lehet az a mocsok pszichopata állat. Szóval neki kezdtem a történetnek. Az a kis idézet féleség tetszik nekem. Akinek a szemszögéből írod,annak a nevét emeld egy kicsit ki,hogy jobban látszódjon. Mondjuk húzd alá,vagy félkövérrel írd. A prológus egy kicsit zavaros volt. Mik azok a dőlt betűs sorok? A pszichológussal beszélgetett és neki mondta el vagy mi?? Nekem nem volt tiszta,de a történet tetszik. Az írásod is tetszik,csak én nem meg ébredt-et szoktam mondani,hanem felébredt-et,de mindegy. Összességében ígéretes blognak látszik. Sok sikert hozzá! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése