Rendelések garmadája

Hahó! -ho, -ho, -ho
(ez elvileg egy visszhang lett volna, nem tudom, érzékelhető-e. :D)

Itt vagyok!  Igen, furcsa, hogy én itt, tudom. Nagy valószínűséggel az olvasók egyharmadának a felének az egy ötöd részének hiányoztam. Vagy talán észrevette, hogy már rég posztoltam. Jajj, minek is áltatom magam. :D Na de. Most fontosabb dolgunk is van.  Végre eljutottam ahhoz a ponthoz, hogy felvonszoltam ide a seggem. Mert amúgy csináltam a dolgom, ha nem is a megszokott tempóban (hozzáteszem, ha kicsit is együttéreztek velem és tudjátok mi az az időhiány, akkor minden nap elkülditek legalább egyszer a hülye sulit a fenébe. Na, jó, magamból kiindulva ez szinte már alap minden kémia és egyéb természettudománynak álcázott, tömeggyilkolás céljából fenntartott óra előtt. De azért valljuk be: egy-egy periódusos rendszer szuper alvótársnak bizonyul.), de rendesen csináltam. Van még függőben pár rendelés, de ne aggódjatok, hamarosan kész lesz az is. Így utólag, ha valakinek mégsem tetszik, az nyugodtan jelezze. :) (Küldhet füstjeleket, vagy akár megdobhat egy  féltéglával is.)

Fejlécek: 

Amnestia Simon - Nővérem bőrében


Eda Wright - Maradj

Könyvborítók:

Writer Girl - Visszhang

Niky Price - Bizalmatlan

Elizabeth Taylor - The park where everything has changed




Wattpad borító:

ElisaCollin - Confused



Rendezett képek:

Varga Nikolett - A holnap örökké tart
 


 

5 megjegyzés:

  1. A könyvborítók annyira jók lettek *.* különösen a Bizalmatlan, de a Visszhang is ott toporog a második helyen :3

    VálaszTörlés
  2. Harrah's Lake Tahoe - Mapyro
    Get directions, 대전광역 출장샵 reviews and 여수 출장안마 information for Harrah's Lake Tahoe in 성남 출장안마 Stateline, NV. 777 Harrah's Blvd, 이천 출장샵 Stateline, NV 89449. Phone: (702) 248-5000. Map 전라북도 출장안마 icon.

    VálaszTörlés