Hellooo Szünet!

Hi guys! :)

Végre , végre és végre itt az őszi szünet! Igaz csak egy hét , de ez is elég. Igaz nem lesz sok pihenni valóm, mivel temérdek leckét adtak fel. Imádom a tanárokat! Komolyan! Körbe ne csókoljam már őket? Nem hogy pihennénk a szünetben mivel mi most az utolsó előtti évben vagyunk a gimiben , így is rohadt sokat kell tanulni, ráadásul valamikor délután 4.ig -5.ig sőt van amikor 6.ig 'tanítás' van (fakultáció) , de ennek ellenére még fel adnak egy csomó mindent. Na mindegy nem érdekel , nagy ívben tojok rá! Eljött a pillanat, hogy pihenhetek így azt is fogom tenni. Amint haza értem, egyből ledobtam a táskámat és mint gyogyósok elkezdtem  zene nélkül  táncolni és ráadásul még kiabáltam is örömömben , hogy végre eljött ez a nap is. Hál istennek senki sem volt otthon így nyugodtan csinálhattam amit akartam. :) Most pedig itt ülök a gép előtt , eszem a spagettimet és közben a Ylvis- The Fox számot hallgatom, ami már annyira szar, gáz, nevetséges, hogy már jónak számít és nagyokat röhögök rajta ... :D
Azt szeretném még mondani, hogy holnaptól hozok már fejléceket , háttereket, kritikákat , de ma még semmit sem hozok hiszen most ezt a napot csak pihenésre szánom, nem megyek sehova csak itt fogok ülni a drága gépem előtt és nyál csorgatva fogom megnézni a kedvenc sorozatomat, a VÁMPÍRNAPLÓKAT valamint a PRETTY LITTLE LIARS-t , amiből nagyon le vagyok maradva... Na mindegy nem untatlak tovább titeket sőt nem is akarom húzni az időt hiszen már én is nézném aTVD-t :D Ennyit akartam csak írni szóval pápá
További szép napot mindenkinek! ;)
puszi, Roxana White

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése