Fejléc #64 #65

Sziasztok.
Fejléceket hoztam, azonban előtte lenne egy kis mondanivalóm. Ezt már írtam legutóbb is, de megint szóvá tenném, mert úgy érzem, fontos. Szóval. Aki tőlem rendel fejlécet, úgy gondolom, kéne lennie felém annyi bizalmának, hogy tetszeni fog neki a munkám - elvégre ezért rendel tőlem, és nem mástól. Na most, egy csomóan csinálják azt, hogy több helyről is rendelnek egyszerre (evidens hogy azért, hogy ha nem jó az egyik, ott a másik). Ebben az a poén, hogy aki rendel, az jól jár, de aki időt szán rá és dolgozik vele, az benézi, mert lehet, hogy hiába van benne a munkája a fejlécben, nem fog kikerülni a blogra. Lényeg: ha tőlem rendelsz, akkor légy szíves ne rendelj máshonnan is, de ha mégis, akkor írd meg az emailben, mert elképzelhető, hogy ez esetben nem a tiéd lesz az első kép, amit elkészítek - hiszen ott a másik rendelésed is. Valamint az emailekben kö-te-le-ző (!!) megadni a blogod url címét! Remélem mindenki érti, mert aki nem adja meg a blogját, annak törlöm a rendelését - szó nélkül. Elnézést, ha túl komoly vagyok, de muszáj ezt tennem, és már másoknál is olvastam erről, szóval nem csak engem zavar.
Na oké, remélem, minden érthető volt. :) Most pedig a fejlécek.


Ezt egy versenyre csináltam. Milyen lett? :3

Üdv,
Dorine



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése