Közérdekű + Elvesztek a kritikák

Sziasztok!
A közérdekű az lenne, hogy Roxanatól egy ideig nem lehet semmit sem rendelni, a kritikákat is csak később csinálja meg, és nem is jön ide egy ideig. Majd nyilván észreveszitek, ha jelentkezik.

A másik pedig, hogy fogalmunk sincs hogyan, de elvesztek a kritikások, akik kritikát kértek, és eddig az oldalmodulba tároltuk őket. Valahogyan eltűnt, és sehova máshova nem írtuk fel, nekem megvan néhány blog, amiket elkezdtem csinálni, több nincs. Meg akik múlthét csütörtöktől rendeltek, azoknak is megvan a listája.
Aki kritikát kért az utóbbi időben, és még kíváncsi lenne a véleményünkre, akkor írja meg chaten újból, mert máshogy nem tudjuk megcsinálni. Sajnáljuk, hogy ez történt, és nyilván nem a legjobb dolog ez egy ilyen blogtól..Akkor ha szeretnétek kritikát kérjétek újból, és ezentúl az oldalaknál fogjuk tárolni őket.
Valamint mint észrevettétek múlthét óta nem nagyon jelentkezett senki, én pedig az én nevemben írom, hogy csak néha néha fogok felbukkanni, mert rengeteg a tanulnivaló, stb. stb. Na meg az elején írtam Roxana-t.
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, többet nem lesz ilyen!
Vivian J. Walker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése