Elvesztek a rendelések

Sziasztok!
Véletlen kitöröltem azokat a maileket, amikbe fejlécet kértetek, így nem tudom megcsinálni őket. Arra kérlek titeket, hogy aki eddig rendelt tőlem fejlécet, és még nem kapta meg, az írjon újra e-mailt nekem, máskülönben nem lesz kész a fejléce. Csak nálam vesztek el, tehát nem kell Roxananak és Dorine-nek is írni ez ügyben, valamint még mindig szünetel mindhármunknál, szóval NE rendeljetek, mert a napokban két rendelés is érkezett, az állam leesett, hogy nagy piros betűkkel van kiírva, hogy szünetel, de azért még ír.
Sajnálom, hogy ez néhányotoknak plusz munka, de mentségemre szóljon fáradt vagyok, és nem figyeltem miket törlök ki, csak töröltem.
Szép estét, és boldog Halloweent kívánok mindenkinek!(:xoxo
Vivian J. Walker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése