Szemet szúró dolgok


Sziasztok!
Tudom, hogy egy ideje már nem érkeztem semmi felhasználható dologgal, a tegnapi kitörésemről nem is beszélve, de most sem valami hű de nagy dologgal érkeztem, csak néhány tanáccsal, amik szintén nagyon szúrják a szememet, itt a blogon.

Először is..
Ma láttam, hogy a 'Viheted' oldalra írt egy lány kommentet, hogy ő fejlécet szeretne, és megadta azt, hogy ki legyen rajta, aztán még odaírta, hogy írjunk neki e-mailt, ha elvállaljuk. Ez szintén már a pofátlanság része ennek az egésznek, mi az, hogy mi írjunk neki? Könyörgöm, nekünk kell a fejléc? Nem. Mi veszítünk azzal, hogy nem írunk neki, mikor még a normális adatokat sem tudja megadni? Nem. Akkor miről beszélünk? Innen jön a 'Tanácsok' része a bejegyzésnek, amiket nem ártana megfogadni az olyanoknak, akik még nem túl jártasak különböző blogokon, etc.
- Fejlécet szeretnél?
Igen.
- Mi a dolgod?
Elolvasni a modulsávot (ami nem sok szöveg, tehát nem jár semmivel elolvasni), és követed az ott leírt lépéseket.
HA ez megvan, mármint, hogy elolvassa az illető a modulsávot és érti, nincs értelme bezárni az oldalunkat, mert szintén követheted, hogy miket kell megadni az e-mailben.
Írod az e-mailt, e-mail címet beírtad, tárgyat beírtad, most pedig jön a lényeg.

ROSSZ MEGOLDÁS
*lö e-mailt írok*
Egy fejlécet akarok rendelni, de nem nagyon tudom hogyan kell, de xy meg xy meg xy meg xy meg xy legyen rajta és galaxisos legyen. előre is köszi!
__________________________________________

JÓ MEGOLDÁS
*lö e-mailt írok*
Szia! (köszönni nem szégyen)
Egy fejlécet szeretnék rendelni. (szeretnél, mert akarni a budiban kell)
Szín: blablabla
Szereplők: xy meg xy
Háttér: blablabla
Blog link: probaprobaegykettolol.blogspot.hu
Blog címe: Próba próba
Méret: Rád bízom - avagy xy -szor xy
Előre is köszönöm azt, hogy elvállalod!
Szia! (elköszönni sem árt, nem vagyunk amerikaiak)
___________________________________________

Ne csodálkozz akkor, ha bunkón viselkedünk veled, mert vagy te is bunkón írsz, vagy nem tudod követni azt, ami tök világosan le van írva.

*lö modulsávban található chat*
Valaki: Ribancok vagytok, nem is rendelek tőletek SOHA!
Ez bók? Vagy mi akar lenni? Eleve az, hogy ítélkezel rólunk, tudod egyáltalán, hogy mit jelent a ribanc szó? Nézz már magadba egy kicsit, meg az is, azért nem rendelnél tőlünk mert mi elvileg ribancok vagyunk? Egy. Most mondom el először, és utoljára, bátran kijelenthetem, hogy a blogon egyikünk sem ribanc, és nem is készül annak állni. Kettő. Mi -én legalábbis rohadtul leszarom, hogy ki mikor miért nem rendel tőlem, kit érdekel? Azokkal foglalkozok akik rendelnek, nem azokkal akik nem rendelnek, könyörgöm. Ezekkel a névtelen üzenetekkel nem értek el semmit, mert mindannyian magasról lekakiljuk, hogy a névtelen utálkozók mit gondolnak rólunk és a munkáikról, egyébként pedig merem állítani, hogy az ilyenek is csodálkozva nézik a blogunkon -nem csak a miénken, másén is- a munkáinkat, mert ő soha nem tudna ilyet csinálni. Tehát ennyi.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem értem, miért te oktatod ki azokat, akik kevésbé jártasak itt, vagy nincs olyan nagy hírük, mint neked/nektek, vagy a blogotoknak. Úgy gondolom te sem vagy egy tökéletesség, sőt, nekem már az első perctől kezdve unszimpatikus voltál, irritáló vagy, már csak a jelenléteddel is.
    Nem ismerlek, és te se engem, így nem szándékozom olyanokat mondani rólad, ami talán nem igaz. A véleményem megvan nekem is, mint mindenkinek, ez pedig nem bűn, pusztán azért írok ide, mert rohadtul nem értem, hogy te mennyivel vagy jobb ezeknél a bloggereknél. Mert semmivel, és ezt a legtöbb blogger tudja. Szóval először a saját házad körül sepregess, utána foglalkozz máséval. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves névtelen!
      Nem szívesen szólok bele, de muszáj ide írnom. Nem hiszem, hogy jól értelmezted a fent leírtakat, mivel szerintem Viviannek semmi baja nincs a kezdő bloggerekkel, sőt, ez az oldal pont azoknak van, segítségül. Megértem, ha kiakad, mikor egy-egy tájparaszt köszönés nélkül, értelmetlenül fogalmazva böfögi oda nekik, hogy mit is akar, majd ne adj' isten, sürgeti őket, nem rakja ki, mintha ő tenne szívességet nekik. Ezeken felül, hiába kezdő egy blogger, csak meg tudja keresni azt a helyet, ahol pontosan le van írva, hogy mit kell megadni egy rendelésnél.

      Lányok!
      Ti pedig szarjátok le az ilyeneket, szánalmas amit lerendeznek. Teljes mértékben egyet kell értenem veletek.
      Abbey

      Törlés
    2. Hű, már vártam, hogy valaki hozzám is betoppanjon, és a fejemhez vágjon dolgokat.
      Köszönöm Abbey, hogy leírtad helyettem is ennek a bejegyzésnek a lényegét, és tényleg nem szapulom a kezdőket, én is voltam kezdő, majdnem egy évvel ezelőtt, de ez csak tanács, amit érdemes megfogadni, mert mi sem lehetünk végig vidámak, és netán egy rossz napunkon jön egy kezdő, aki azt sem tudja hol van, hogy mi a fejléc, etc., nem tudom, hogy Te hogyan kezelnéd, ha már egy ideje legalább havonta kétszer találkoznál ilyenekkel. Sajnálom, ha félreértetted, és talán igazad is van azzal, hogy semmivel sem vagyok jobb náluk, ez van, próbálkozom. Irritáló vagyok? Kinek hogy. Köszönöm, hogy itt pofázol névtelenül, semmit nem tudsz rólam és az életemről, de igen, irritáló vagyok számodra. Te is számomra, csak nyugtatlak. Az ilyen emberekből van elegem, már bocs. Nincs jobb dolgod?
      Véleményt nyilvánítani nem bűn, de ez nem vélemény, csak idejössz, és osztod az észt, persze, még szép, hogy névtelenül!

      Törlés