Rendelt fejlécek + Fejléc alap + Elvihető fejléc + Design átalakítások

Sziasztok manók! (:
A rendelések közül megcsináltam két fejlécet, de kérlek titeket hogy ne rendeljetek mert megint meg van a 3 rendelésem és nem haladok olyan gyorsan de igyekszem.  Plusz még csináltam egy fejlécalapot és elvihető fejlécet két változatban. Remélem valaki hasznát tudja venni. :)

FEJLÉCEK:
a blog jelenlegi fejléce
Nem tudom miért de ez a szaros blogger a blog jelenlegi fejléc színét megváltoztatta egy kicsti barnásra pedig fekete-fehér volt. De nem csak ezt a fejlécet változtatta meg hanem a blogalakításnál az első blog fejlécét is , ami szintén fekete-fehérre lett csinálva. Fogalmam sincs hogy miért változtatja meg a blogger , de nagyon mérges voltam mert így nem olyan jók...
Rendelt fejléc:
http://1dzaynandagirl.blogspot.hu/


Fejléc alap:
 Elvihető fejléc:
(2 változatban)

ELŐTTE
UTÁNA

#2
ELŐTTE
UTÁNA

Roxana

6 megjegyzés:

  1. Kedves Roxana White!

    Ez a probléma velem is előfordult már, hogy a blogger megváltoztatta a fejlécem eredeti színét. Én úgy oldottam meg ezt a gondot, hogy más formátumban mentettem el a képet. Esetleg próbáld meg úgy, hátha sikerül! Amennyiben nem válik be ez a módszer, nem tudom mi lehet a gond.
    Egyébként a munkáid csodálatosak! Csak így tovább! :)
    xx, Lio T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lio T.!
      Köszönöm a segítséget , hallgattam a tanácsodra és más formátumban mentettem el , így már nem változtatja meg a blogger a színét. Még egyszer köszönöm! :))
      Ölel, Roxana

      Törlés
  2. Szia!
    Nálam is előfordult már, de megváltoztattam a formátumát png-re, és úgy rendes fekete-fehérbe adja be. (:
    A munkáid pedig elképesztőek.
    Ölel, J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves J.Samuels!
      Köszönöm már úgy csinálom! Az elképesztőtől messze vannak, de azért köszönöm nagyon aranyos vagy! :)
      xx Roxana

      Törlés
  3. Kedves!
    Elvittem az elvihető fejléc első változatát. Remélem nem baj.
    Millió puszi, Tori

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Elvittem az elvihető fejléc második változatát, remélem nem gond :D

    VálaszTörlés