Fejlécek

Sziasztok manók! (:

Ismét jelentkezem. Lehet hogy ma még fogok de ez még nem teljesen biztos. Mint azt észrevehettétek új külsőt kapott a blog. Tudom egy hete lett új , de azt annyira elcsesztem hogy csináltam egy másikat. Szerintem ez sokkal jobb lett. Na mindegy... csináltam két fejlécet , de kérlek titeket hogy ne rendeljetek még mert vissza van pár fejlécem.. Köszönöm!

http://wellfindawayhr.blogspot.hu/
http://throughthedarksexualonedirection.blogspot.hu/

További szép napot, 
Roxana

2 megjegyzés:

  1. Két hónapja rendeltem tölletek fejlécet de még csak választ sem kaptam! Írtó pipa vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dianna!
      Hova írtál te egyáltalán? Mert ha a közös emailre írtál akkor oda biztos nem érkezett meg mert mi mindig visszaírunk az illetőnek ha mindent leír és nem goromba. Egyébként arra nem gondoltál hogy nem érkezett meg a rendelésed? Nem , mert akkor normálisan is megmondtad volna! Egyébként ha rendelsz azt az adott személynek kell írni és nem a közös emailre! Valamint ha akkor írtál mikor mindenki inaktív volt, akkor ne csodálkozz hogy nem lett elkészítve , mert azokat álatalában automatikusan töröljük! Ha még igényled a fejlécet akkor írd meg megint a rendelést és attól kérd aki még aktív!
      Köszönöm!
      Üdv.: Roxana

      Törlés