Kritika #101 + "Beképzelt" karakterek + Egyiptomi képek + Ariana Grande gif

Szép szombat délután mindenkinek!
Azt hiszem, elég régen írtam már bejegyzést. Végre sikerült megírnom ezt a kritikát is, a chat-ben a kért kéréseket teljesíteni. Elég hosszúra sikeredett ez a bejegyzés, de mindent hoztam, amit kértek - kisebb-nagyobb késéssel. Remélem, segített ezzel nekik!
További szép délutánt!:)
Sutton S.


http://strange2life.blogspot.hu/
Író: Brigitta Pánczél
Kinézet: Nem olyan vészes, viszont a nem is a legjobb. A fejléceden a szereplők képe csúnyán vannak kivágva, a háttérben lévő képek rondán vannak összemosva. Jobb minőségű képet választottam volna a szereplőkről. Teljesen felesleges az a csík Harry képénél, a készítője nevét kisebbre betűkkel írtam volna rá. A cím lila színe egyáltalán passzol, középre, legalábbis jól látható helyre raktam voltam a címet. elveszik a háttérben. Viszont tetszik az elképzelés, hogy csak Lua képe színes, a két fiúé nem. Látom, nem te készítetted, ezért javaslom, hogy keress valaki olyat, aki jobban ért, és rendelj tőle egy másikat.
A blog méretét állítsd kisebbre, a hátteret cseréld le. Mivel halvány gőzöm sincs, milyen színvilágot képzelsz el, de javaslom, hogy legyen színes a sablon. Ezzel még csak szebbé tudod varázsolni a blogot. Ha nem értesz hozzá, keress egy hozzáértő embert, és kérj teljes design átalakítást!
Az oldalmodulok rendben vannak. Esetleg rakj be egy szereplők menüt az oldalak közé, ha gondolod. Viszont változtasd meg a betűszínt és a betűtípust valami másra. A bejegyzés dátumát állítsd kisebbre.

Történet: A részek elég rövidek, szóval hamar végeztem. Tetszik az alapötlet, hogy Harry-t örökbe fogadták, nem pedig egy csajt, aki beleszeret a... és a srácok nem híresek. Ez plusz pont. Nem ugrálsz a múlt és jelen idő között, újabb plusz pont. Tetszett, hogy Liam az elején rossz fiú, később pedig megmutatta sebezhető oldalát. Azt nem értettem, hogy Harold mégis honnét tudta, hogy ki hány éves? Ez még mindig nem világos. Örültem, hogy nem a második fejezetben, hanem a 11. fejezetben találkozott még csak a lánnyal. Csak aztán lassacskán leesett, miről van szó. Szerintem ezt kiírhatnád, mert bevallom, erre nem számítottam. A fejléc is kicsit megtévesztő. Mivel én nem vagyok Larry-s, nincs nagyon ínyemre a dolog. De ez saját vélemény. Ettől függetlenül nekem kicsit furcsa, hogy két srác elmegy shoppinggolni. Ha fiúról van szó, próbáld kicsit beleélni magad egy fiú helyzetébe, hogy az olvasóid is bele tudják élni magukat a helyzetbe - nekem ez nem sikerült.
Viszont, nem mondom, hogy a helyesírásod és a fogalmazásod borzalmas, mert nem az. Fogalmam sincs mennyit olvasol, ezt nem tudtam leszűrni, de ha sokat, gondolom észrevetted, hogy vannak benne leírások irtó nagy képek nélkül. Hiányoltam. Leírások helyett órási képeket szúrtál be. Nem, ez nem így van. Ne légy lusta, hanem írj minél több leíró részt! Ügyelj arra, hogy ne tőmondatokban írj. Feltétlenül ügyelj a szóismétlésekre, vesszőkre, szóközökre, próbál választékosabban írni. Például:
,,-Menj csak!- vette el csomagom Jay és berakta a csomagtartóba. Beszálltam hátulra, mellettem pedig Louis ült. Izgatottan néztem körbe. Hatalmas kocsi volt és nagyon szép, tiszta. 
-Ez szuper.- mosolyogtam. 
-Ugye?- vigyorgott "tesóm". 
-Egyébként te hány éves vagy?- kérdeztem meg érdeklődve. 
-Én vagyok az idősebb. 20 vagyok.- csatolta be biztonsági övét. Követtem példáját.- Öcsi.- kuncogott. "

,,- Menj csak! - vette el csomagom Jayés berakta a csomagtartóba. Beszálltam hátulra, mellettem pedig Louis foglalt helyet. Izgatottan néztem körbe. Hatalmas kocsi volt és nagyon szép, tiszta
- Ez szuper - mosolyogtam. 
- Ugye? - vigyorgott újdonsült testvérem
- Egyébként te hány éves vagy?- érdeklődtem
Húsz vagyok, így én vagyok az idősebb. -  becsatolta a biztonsági övét. Példáját követve, én is így cselekedtem. -  Öcsi - kuncogott. "

Remélem, tudtam érzékeltetni ezzel a példával. Mindig állítsd sorkizártra a szöveget, javaslom, hogy használd az alapméretezett betűtípust, vagy a Times-t. Ha végeztél, újra olvasd át, hátha valami eszedbe jut. Igaz, helyesírási hibát nem találtam, de nem árt, ha bemásolod a Word-be. Mindig legyen meg minimum négy oldal, ha több lett, az csak jó!
Remélem, nem sértettelek meg semmivel! További jó blogolást kívánok, sok sikert a folytatáshoz!:)





Egyiptomi képek:
















Ariana Grande gifek:
















"Beképzelt" lány karakterek:
Grabriella Wilde
Merritt Patterson
Tiffany Thornton
Jamie Chung
Raquel Canas
Nery Hdez
Marie Ellen Skye
Kassandra Brooks
Katia Nikolajew /lookbook/
Silvia P. /lookbook/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése