Gyors kérdés+Elvihető fejléc

Sziasztok!
Szeretném, ha kicsit segítenétek nekem valamiben. Ugyebár egy régebbi bejegyzésemben említettem, hogy jövök majd nektek kis képecskékkel, HTML kódokkal, meg ilyesmikkel. Engem most az érdekelne, hogy emellett szeretnétek-e még valamit, vagy, hogy ezekben a témákban mi érdekelne titeket. Pl képek terén, modulok címe, menüpontok, linkre vezető képek (pl facebook csoport), vagy HTML kódok terén, hozzak nektek csak simán kódokat, vagy tutorialt, vagy bármi egyebet. Kérlek írjátok meg kommentbe, hogy minek örülnétek!
Valamint, ma (szokás szerint) tanulás helyet csináltam egy fejlécet, amivel nem tudok mit kezdeni. Úgy döntöttem, hogy nem mutatom meg az egészet (csak mert lusta vagyok megnyitni a PS-t, és ráírni a blog címét), hanem csak apró részleteket. Kaptok három képecskét, és az alapján próbáljátok elképzelni :) Szerintem nem lett egy csúnya munka, de majd a 'nyertes' eldönti. Aki először ír nekem e-mailt a kittyke2001@gmail.com email címre, azé lesz, viszont ha nem tetszik neki, akkor automatikusan a következő személy kapja meg, szóval kérlek titeket szóljatok, ha nem nyerné el a tetszéseteket!
Akkor lássuk a képeket:


És a fejléc témája pedig nem más mint, Az Éhezők Viadala!



9 megjegyzés:

  1. De szánalmas vagy miért is utánzod Khyirat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem utánozom, ugyanis én nem licitre bocsátottam a fejlécet. Igen, először arra akartam, de megbeszéltem Roxanaval, és arra jutottunk, hogy az úgy nincs rendben. Amúgy meg licit esetén természetesen kiírtam volna, hogy az ötlet tőle van :)

      Törlés
    2. Egy részében Khyirát koppintod a kör kis képekkel, más részt pedig engem.;))

      xx,
      Miss Babe

      Törlés
  2. Sziasztok! Egy menü kódnak örülnék:) És. Kedves Névtelen! De nagy szád van! Még a nevedet sem mered felvállalni. Puszi: Boo

    VálaszTörlés
  3. Kedves Miss Babe!

    Ezek szerint, ahogy elolvastam a kommentedet te is Khyráról koppintottad a kis képecskéket!
    Szóval kérlek ne cseszd le Tinát!!

    Xx Tina M.

    VálaszTörlés
  4. /nem az első névtelen,hanem egy normális személy/
    Most Tina miért van szarban azért mert készített egy fejlécet,és felajánlja egy embernek? Mi van akkor ha ő is olyan kis képeket csinált? Ez nem licit,hanem csak simán egy fejléc,amit szeretne valakinek odaadni. Miss Babe,ez nem koppintás csak hasonló bejegyzés. Nem kell már leszedni szegénynek a fejét,azért mert kedveskedni akart egy olvasónak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. leszedtem a fejét?:) nem. normális személy vagy? vállald fel a neved

      Törlés
  5. Dzsízüsz, Tina! Ezt hogy bírod? :D Amúgy én ilyen izének örülnék, amivel tudod el lehet választani oldalt az izéket :D Meg oldalra (asszem menü, de nem tudom mi a neve) hogy kell képet feltenni, úgy, hogy ne kelljen nevet adni, vagy hogy ne látszódjon (Értelmem határtalan :D)

    VálaszTörlés
  6. Ha már kritizálsz, vállald is fel a neved ;) Szerintem ez nem koppintás, pusztán Ő is ilyen képeket szeret/tud/akart csinálni. Ezért még nem kell bunkónak lenni ;)

    VálaszTörlés