Kritika #102

Sziasztok!
Végre én is megírtam egy kritikát itt is lenne:
http://yousavedmefromthedarkness.blogspot.ro/
Író: G.B. Evelyne

KINÉZET:

Fejléc: Nekem nem nagyon jön be, sajnálom. Igazából jó az elképzelés,  jó is lenne ha nem lenne benne annyi hiba. Az egyik ami nem nagyon tetszik az a fejléc alja, nagyon csúnyán vágtad le! Szerintem szebb lett volna ha nem nyúltál volna hozzá, és hagytad volna simán. A másik pedig a lány. Szép róla ez a kép meg minden , de nagy a fejléchez meg egy kicsit fura a kivágása is de egyáltalán nem vészes. Viszont Harry vágása igen, a haja nagyon de nagyon csúnyán van kivágva. A fejléc jobb oldalán szépen elvannak mosva a képek ,de az a lány nem kellett volna szerintem oda...Valamint ez a betűtípus se valami jó a címnek , főleg hogy körvonalazva van, egy címnek ez nem valami előnyös , csak akkor ha a szép a betűtípus...
Háttér és sablon: Nincs semmi belekötni valóm a két dologba, tökéletesen passzol a fejléchez!
Oldal/modulsáv: Minden lényeges dolog kint van , aminek kint kell lennie, valamint minden szépen el van rendezve. Egy valamit megemlítenék, hogy a történetet sorkizártra venném, hogy szebben mutasson.
Egyéb: A színvilággal és a betűtípusokkal nincs gondom, se a mérettel (bár az lehetne egy kicsit nagyobb), de a bejegyzés és modulsáv közötti elválasztó vonalat jobban kiemelhetnéd, hogy a kettőt jobban elkülönítse egymástól. Valamint a bejegyzéseket szerintem vedd sorkizártra, mert az egésznek akkor szebb összhangja lesz!

TÖRTÉNET:

Prológus: Nem nagyon tetszett , főleg az ahogy kezdted: " Kelly Anderson vagyok, Chicagóban élek..." Prológust senki se kezdjen így hogy xy hívnak xy-ban élek xy éves vagyok. Az ilyentől feláll a nem létező szőr a hátamon. A prológusban nem sok minden derült ki ezért nem is nagyon tudok róla többet írni.
Alap: Olvastam már hasonlót, hogy a csaj egyetemre ment, egy nyomorult szerencsétlen volt akinek ízlés ficama volt és valahogy összehozta őt az élet Harry-vel a punk tetoválással teli sráccal. Ebben annyi a különbség , hogy a csaj egy szobába kerül Harryvel. Na ezen vágtam nagy pofákat. Oké a te  történeted , de akkor is egy egyetemen a szabályok nagyban tiltják a különböző neműek egy szobában alvását. Na mindegy ... a történetedet nem olvastam végig csak az első pár részt valamint az utolsó kettőbe olvastam bele. Az eleje nagyon nem tetszett, de a vége felé már igen.
Helyesírás/ Fogalmazás: Húha...hát az első pár részben borzalmas a helyesírásod és a fogalmazásod is , de a többi részekben már nagyon szépen változott az írásmódot és már kevesebb hibád is van szóval csak így tovább! Figyelj oda az írásra, de egyébként jó lesz ez! :) 

Remélem semmivel sem bántottalak meg mert nem az volt a célom! További jó blogolást ! ;)


További szép napot 
Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése