200 rendszeres olvasó - Nyereményjáték!

Sziasztok, manók!<3
Mivel megvan a 200 feliratkozónk, amit ezúton is nagyon szépen köszönünk Nektek, minden szerkesztő nevében, tényleg nagyon hálásak vagyunk, mert nélkületek nem sikerült volna!
..Így úgy döntöttünk, hogy egy nyereményjátékot szervezünk. Mivel újabb versenyre nem hinnénk, hogy lenne jelentkező így tanév közben, és nekünk sem lenne rá elég időnk, így egy egyszerű nyereményjátékkal szeretnénk megköszönni, mindent!<3

Miért jelentkeznél?
Nem mész el ám egy nagy nullával, nem nem! Két embert sorsolunk ki, és kétféle részben lehet indulni. Biztosak lehettek benne, hogy aki sorsol (remélem én leszek, imádok ilyet csinálni*-*), az nem fogja szabotálni az egészet, teljesen szabályos játék lesz.
Szóval, az első rész:
Az a két szerencsés, akiket kisorsolunk soron kívüli (!) fejlécben, vagy design átalakításban részesül, az még időközben dől el, hogy ki fogja csinálni, valószínűleg az, akinek több ideje lesz rá, rendelések mellett. Emellett saját gif vagy képcsomagot kap e-mailben, egy általa választott témáról (pl.: vér, vidámpark, nyár, LA, etc.) (persze, ha mindezeket igénylik)
A második rész:
Ez is ugyan az, mint az első rész, de itt csak egy embert sorsolunk ki.

Hol, és mivel add le a jelentkezésed?
A jelentkezés kommentben történik, a következők megadásával:
- Blogger neved
- E-mail címed
- Miért szereted/követed a blogunkat? Mi a véleményed az oldalról?
A sorsolásról képek fognak készülni, amiket ide is kiteszünk!
Jelentkezési határidő: 2014. április 4.!

Reméljük sokan jelentkeztek, mindenkinek sok szerencsét kívánunk! 
CBD team

18 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Remélem,hogy első kommentelő leszek,ha nem,hát nem :D
    Nagyon szeretem az oldalt,és nem is csodálkozom,hogy már ennyi feliratkozó van. Szeretnék részt venni a nyereményjátékban. :))
    Blogger nevem: ~Dodoo~
    Email: directionerblogger@gmail.hu
    Azért szeretem a blogot,mert sok szerkesztő van,így hamar sorra kerülünk. Elég aktívak vagytok,és sokszínűek. Nagyon szép munkákat készítetek. Rengeteg dolgot hoztatok,ami hasznomra vált. Nem tudom még mit írhatnék. :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a 200 feliratkozóhoz, igazán megérdemlitek ugyanis sokat dolgoztok az oldalon! :)
    Az eddigi három blogomon látható fejléceket mind nektek köszönhetem. Többször kértem segítséget, amit mindig megkaptam és az elkészített munkáitokban sem kellett csalódnom. Mindig udvariasak és kedvesek voltatok, ami szerintem fontos, ha az ember meg akarja tartani a rendelőit. Igazán tehetségesek vagytok! :)
    Emery Wlant
    emerywlant@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:)
    Először is gratulálni szeretnénk a 200 feliratkozóhoz amit tényleg megérdemeltek, hiszen egyik legjobb design blog vagytok, elég csak ránézni a blogra, még a feliratkozók számát sem kell megnézni és tudni lehet, hogy ti ott vagytok az élvinalban. Aktívak vagytok és mindig hasznos dolgokkal érkeztek! Én ezért szeretek hozzátok mindig benézzni.
    Becsületes blogger nevem Rose King.
    Email címem ez lenne: rosaliekingblog@gmail.com
    Sok sikert minden jelentkezőnek és nektek is további sok sikert szeretnék kívánni!:)
    Rose King

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok !
    Őszintén gratulálok, hisz miattatok lett ez az egész, aminek mi csak szerencsés kihasználói vagyunk ! :)
    Szívesen jelentkeznék a versenyre :
    Blogger név : Louise Pippa Oswald
    E - mail cím: bloggerinalouise@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget !

    Ölel Benneteket,
    Louise xx

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!:)
    Gratulálok a 200 feliratkozóhoz. Szerintem nagyon jó oldal, és sok dolgot fel is használtam a blogomban.:)
    Blogger név :Ashley B.
    E - mail cím: knusii99@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! :)
    Gratulálok a 200 feliratkozóhoz. Ezt az oldalt szeretem a legjobban. Ahogy nézem fejléceket a giffeket, képeket, amiket csináltok nagyon szépek és lenyűgözőek. Egybe sokat segítettek a blogomban. Szóval én csak ámulni és bámulni tudok, hogy tudtok ilyen jó oldalt csinálni. és sok sikert a továbbiakban, hogy több feliratkozó legyen :D
    Blogger nevem: Frozen Girl
    E-mail cím: elizabethfox310gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Hali!
    Legelőször gratulálni szeretnék a 200 feliratkozóhoz. A munkátok gyümölcse, hisz' gyönyörűek a munkáitok.

    Blogger nevem: AllieTurner
    E-mail cím: lucavargavl@gmail.com
    Amiért szeretem a blogot: Egyszerű: Mert tökéletes. Nagyon szép, s igényes munkák születnek itt és Ti is mindenkinek szívesen segítetek bármiben. A kedvenc blogom a Tietek, de komolyan. Véresen komolyan ;)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Én is szeretnék gratulálni a 200 feliratkozóhoz, csak így tovább!
    És akkor a nyereményjátékra is szeretnék jelentkezni :)
    A nevem Vacak,
    Az emailem: myword.hv@gmail.com
    És hogy miért szeretem ezt az oldalt? Mert egy segítőkész csapat a tiétek. A munkák, amiket pedig kiadtok a kezeitek közül (fejlécek, kritikák) segítséget nyújtanak a fejlődésben, még ha nem is ez a cél, én nem nekem szól. Röviden ennyi.^^
    Csók,
    Vacak

    VálaszTörlés
  9. Hello! :)
    Megérdemlitek a 200-at gratulálok! :)
    Én is szeretnék jelentkezni :D
    Blogger nevem: Sophee S.
    e-mailom: justagirloned@gmail.com
    Nagyon szeretem az oldalt, mindig várom, hogy milyen újdonsággal leptek meg minket :) Csodálatosak a munkáitok, és sosem csináltok olyat, hogy most igénytelen meg csúnya, ilyenek... Mindenkivel nagyon kedvesek vagytok, és szerintem ez fontos :))
    xx Sophee S

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Kedves szerkesztők!

    Először én is szeretnék gratulálni a 200 feliratkozóhoz, megérdemlitek. :)
    Másodszor viszont én is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    - Blogger nevem: Vivienne
    - E-mail címem: vivienne.biro@gmail.com
    - Miért szeretem a blogot? Minden, amire egy bloggernek szüksége van, azt itt megtalálja. Emellett szép, igényes munkákat adtok ki a kezeitekből, és még megemlíteném, hogy ti nem hagyjátok, hogy a követőitek unatkozzanak, mert mindig van, valami, amiben segítetek.

    További sok követőt!
    Vivienne

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok :)

    Gratulálok a 200 feliratkozóhoz. Megérdemlitek :)

    - Blogger nevem: Brooklyn B.
    - E-mail címem: adiikovacs22@gmail.com
    - Miért szeretem a blogot? Mert ezen annyi, de annyi segítséget kaptam, hogy az elképzelhetetlen. Kedvesek, segítőkészek vagytok. Mindent érthetően elmagyaráztok. Sosincs összecsapott munka. A kedvenc designes blogom <3

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!:)

    Megérdemlitek a 200 feiratkozót, mert nagyon ügyesek vagytok, mindenben!
    Szeretnék jelentkezni a versenyetekre;)

    - Nevem: Dreamer♥
    - E-mail cimem: bbernadett99@freemail.hu
    - Miért szeretem az oldalt/blogot?- Azért, mert mikor rátaláltam erre a blogra elmondhatatlanul boldog voltam. Segitséget kértem és meg is kaptam, mindig(: Borzasztó sokat köszönhetek nektek, mert, ha nem vagytok ti, biztos vagyok abban, hogy nem lenne ennyire szép és csodálatos blogom, mint amilyen most, és ezt csak is nektek köszönhetem. Nagyon aranyosak vagytok, mindig próbáltok segiteni annak aki kéri és akinek csak tudtok.
    Nagyon-nagyon szeretem ezt a designes blogot<333

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!!

    Először is én is gratulálnék a 200 feliratkozóhoz. Megérdemlitek!
    Másodszor pedig szeretnék jelentkezni a versenyre.

    -Nevem: Bezzie B
    -E-mail cím: teklus01@gmail.com
    -Miért szeretem a blogot? - Kezdő voltam, sehol nem találtam segítséget, s amikor erre az oldalra tévedtem minden megváltozott. (de nem teljesen, csak a blogom) be tudtam illeszteni a Chatet, zenelejátszót, ha kellett. És szinte minden nap felnéztem a blogra (ha tudtam), hogy van - e újdonság. szeretem nézni a munkáitokat, mert csodálatosak. És a nézőket sem hagyjátok, hogy unatkozzanak. Mindig tesztek fel valami érdekességet, ami jól is jöhet valakinek.
    Imádom a blogot, csak így tovább. ;)

    VálaszTörlés
  15. Drága szerkesztők, hatalmas gratulációmat küldöm nektek, hiszen nem kis dolog több ,mint 200 olvasót gyűjteni egy blogköré. Bár nem csodálkozom.

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. ☺
    Blogger nevem: Ellie Roberts
    E-mail címem: robellies@gmail.com
    És, hogy miért szeretem a blogot?
    A válasz egyszerű.. ☺ Azért szeretem ezt a blogot, mert szinte mindent megtalálok rajta, ami csak egy blog vezetéséhez szükséges. Minden fontos dolgot lehet tőletek rendelni, amitől csak még szebb és jobba blog és nem utolsó sorban minden amit kiadtok a kezeitekből egytől-egyik igényes és szép munka. ☺ Tehetségesek vagytok és kevés ilyen designblogot találni mostanság, ahol valóban értenek ahhoz, amit csinálnak.

    Sok sikert (legalább ilyet, mint eddig) kívánok a továbbiakban is!
    Ölel, Ellie Roberts

    VálaszTörlés
  16. Hey Ho, minden drága szerkesztőnek, és minden drága olvasónak is! :)
    Megkésve ugyan, de szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!
    Blogger nevem: Madison G. Wyla
    E-mail címem: rebekabenes@gmail.com
    A kérdésetekre a választ pedig írópalánta, vagy mifene létem ellenére sem tudok megválaszolni. Nem tudom miért is szeretem, egyszerűen csak böngészek, és mindig rájövök, hogy valami elképesztőek vagytok, mind-mind, egytől egyig! Ámbár nem ismerlek személyesen titeket, de hálám jeléül, amiért megállíthatatlanul csináljátok ezt, hogy segítsetek sok-sok bloggernek, köztük nekem is, úgy rátok tapadnék, mint egy pióca! Nono, nehogy sértésnek vegye ezt bárki is, senki vérét nem szándékozom kiszipolyozni, az még tőlem is sok lenne. Egyszerűen csak úgy érzem, hogy valahogyan illő lenne meghálálni a segítségeteket, és ha csupán egy virtuális öleléssel tudom ezt megtenni, vagy azzal, hogy most itt vagyok, hát legyen! Örömmel csinálom, mert Ti igazán megérdemlitek!
    Hihi, talán egy picikét eltértem a tárgytól, de remélem elfogadjátok a késői jelentkezésemet! :)
    És így utólag is szeretnék nektek gratulálni a 200 (és még annál is több) feliratkozóhoz, mert ez igazán elképesztő, és mind-mind csak a TI érdemetek!! <333333
    Millió puszi és ölelés: MADISON!
    U.i: Bocsánat, ha bárkit is megijesztettem a kis beszédemmel, amiben remélhetőleg nem sok hiba merült fel, ha mégis, kérlek nézzétek el nekem!
    xx

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Nagyon gratulálok nektek a 200. feliratkozóhoz, tényleg megérdemlitek.

    Blogger nevem: Nora
    Email címem: valora09@gmail.com
    Miért szeretem a blogotokat? Rövid kérdés, amire hosszabb választ fogtok kapni. Kezdeném azzal, hogy találtam rá a blogotokra. Nos, körülbelül két hónapja történt, hogy arra az elhatározásra jutottam, kéne egy új fejléc. Tanácstalanságomban úgy döntöttem, beírom a böngészőbe, hogy design blog. Szerencsémre éppen titeket hozott ki elsőnek. Rákattintottam a blogotokra, és már tudtam, hogy innen fogok fejlécet rendelni. Csodálatos volt látni, hogy mennyire jó fejléceitek vannak, nem elhamarkodottak. Még nem rendeltem meg az említett fejlécet, mert soha nem jutok elhatározásra, hogy kik is legyenek rajta stb., de hamarosan lesz valamelyikőtöknek egy email-je tőlem, fejlécrendeléssel kapcsolatban. ;) Azóta már többször kértem segítséget és legnagyobb örömömre, mindig azonnal elkezdtetek foglalkozni még a legkisebb problémámmal is.

    A továbbiakban is sok siket a blogra, xx. Nora

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok :) Kicsit megkésve, de gratulálok a 200 feliratkozóhoz! Igaz, nem meglepő.
    - Blogger nevem: Michelle Lane Carrot
    - E-mail címem: szenecsar.kitty@gmail.com
    - A kérdésre pedig bár keresem, nem találok semmiféle magyarázatot. Egyszerűen csodálatos fejléceket készítetek, kidolgozott, és nem összedobottat. Segítőkészek vagytok, és csupa jó bejegyzést találok, bármit is keresek. Nincsenek lekezelő szerkesztők, akik túl nagyra képzelik magukat. És ez azért ritka mostanság. Nos remélem ez a rövid válasz is megteszi :) Többet nem tudok írni, úgy érzem az előttem szólok mind elmondták, hogy csodálatos a blog.
    Köszönöm a lehetőséget! :D
    xx. MLC

    VálaszTörlés