Elvihető fejléc + Rendelt fejléc + Város képek

Bú!

Rendelt fejléc:

Nos,  elvihető fejléc.
Mit kel tenned, ha szeretnéd?
Írsz egy e-mailt, LINKELED A BLOGOT AHOVA SZERETNÉD TENNI A FEJLÉCET, és ha szeretnéd, hogy én tegyek rá feliratot, akkor megmondod, hogy mi legyen.  
Továbbá eldöntöd, hogy az 1)-est, vagy a 2)-est szeretnéd, és azt is leírod.
kérlek ÍRJ FORRÁST, hogy honnan van a fejléc.

(azon kívül, hogy  smink ugyan olyan a lányon, semmi köze nincs Khyira fejlécéhez, mielőtt valaki pofázna)


Hope kért chatbe városokról képet, Las Vegast, Londont, illetve New Yorkot említett, de én a nagyobb városokról is hoztam(: I hope you like it!

(London, Vegas, Párizs, New York, Seattle) (nem sorrendbe, lusta voltam) (bocsi ha egyet kétszer raktam be)






















































Dorothy voltam
(lusta vagyok kitenni a logómat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése