Fejlécek

Bú, guys!

Bocsánat, elég rég jelentkeztem, de lekötött, hogy megnézzek egy rakás sorozatot. Oké, ezt most nézzétek el nekem, nem vagyok bunkó, csak ha belekezdek valamibe akkor nem tudok leállni feltéve ha az tetszik nekem...még mindig szörnyen önfejűnek hangzik:D

Nemsokára fogok hozni egy...vagy is kettő könyvajánlót, remélem nem csak én vagyok moly, fog érdekelni valakit az Obszidián, illetve a folytatása, az Ónix könyvek. Nekem kedvenceim(:

Hozzáteszem, hogy az elmaradások miatt szünetelek egy kis ideig.

Fejléc:

Fejléc egy barátnőmnek:

Elvihető fejlécek:

Ha viszel bármit, SZÓLJ!

Fejléc alap:

7 megjegyzés:

  1. HŰHA! Gyönyörű mind, vittem minden elvihetőt, forrást jelölök!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek !!!
    Elvittem a "Never Close your eyes" feliratos fejlécet :)

    VálaszTörlés
  3. Hello !
    Én a legfelsőt az elvihetők közül!
    Gyönyörűek!
    xx Tina M.

    VálaszTörlés
  4. Elvittem a fejléc alapot.
    köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Elvittem az elvihető fejlécek közül a másodikat és a fejléc alapot! Még nem tudom, hogy felhasználom-e őket, de ha igen, akkor forrást jelölök. :)

    Rissy

    VálaszTörlés