Betelt a pohár + Elvihető fejléc(alap)

Nem pazarlom arra az időt, hogy köszönjek, mert még soha nem voltam ennyire mérges, szimplán egy fejléc miatt.
Miért van az, hogy nem tudtok tisztelni minket? (Tisztelet a kivételnek). Rohadtul elegem van abból, hogy rendeltek egy poshadt fejlécet, az oké, hogy sokat kell rá várni, mert én sem ülök a nap 24 órájában a gép előtt rendeléseket készítve, sőt, örülök, ha esténként odajutok, nekünk is van magánéletünk emberek! Nekem speciel hamarosan 3 vizsgám lesz, nyakamon az iskola, edzések, meccsek és sport, a magánéletem romokban hever, és ez is rátesz egy lapáttal, hogy néhányan ennyire pofátlanak vagytok velünk szemben! 
Egy lány rendelt tőlem még február elején. Oké, most volt időm elkészíteni, amit sajnálok. Mikor már nagyban kész vagyok vele látom, hogy már kapott fejlécet, és nem is olyan régen rakta ki, ilyenkor LENNÉTEK SZÍVESEK SZÓLNI, HOGY NEM KELL AZ A KICSESZETT FEJLÉC, MERT MÁR MÁS HAMARABB MEGCSINÁLTA?
EGYÁLTALÁN nem fair, hogy mi itt szenvedünk, míg te szépen vezeted a kicseszett blogodat, le se szarod, hogy mit csinálunk, mert te rohadtul ráérsz és mindenre van időd. SAJNÁLOM, de ez nem így megy! 
Elegem van, elegem van itt mindenből, most már komolyan! Soha életemben nem láttam olyan pofátlan embereket, mint amilyenek ezek, hogy egy szót nem bír írni, holott egész nap ott ül, de áááá, csinálja csak meg nekem a fejlécet, eldöntöm melyik a jobb és azt teszem ki. KURVÁRA nem így megy! Ez a pofátlanság legteteje, a csúcsa, amit már nem lehet túlszárnyalni, és betelt a pohár! Megtehetném, hogy abbahagyom az egészet, mert már nem bírom, de nem teszem, mert nem vagyok olyan, mint Ti (tisztelet a kivételnek)!
A másik pedig, ribancok vagyunk? Ismersz minket, hogy azt TUDD, hogy mi tényleg ribancok vagyunk? VÉLETLEN a tükörképedet pillantottad meg drágám, nem minket. Gyűlölöm, ha valaki úgy ítélkezik, hogy nem is ismeri az illetőt. Mi, akik próbálunk mindig nektek segítséget hozni, mi, akik még akkor is megcsináljuk a fejlécet /vagy akármit, amikor te csak annyit írsz az e-mailbe, hogy akarsz egy fejlécet Selena Gomezzel, én, aki most az egyszer írok ilyeneket, mert egyébként nem vagyok ilyen. Igen persze, mi vagyunk a ribancok.
Bocsánatot kérek mindenkitől, akikre ezek nem vonatkoznak, de ez már túl sok volt, és sajnálom, hogy ennyire kikeltem magamból.
Itt lenne a fejléc, amit csináltam annak az illetőnek, de biztos, hogy nem küldöm el neki, így bárki viheti, fejlécalapnak, vagy csak sima fejlécnek, nekem aztán tök mindegy. REMÉLEM valakinek hasznára válik, és ha címet szeretnétek rá írjatok nekem, és szívesen ráteszem.
Vivian

1 megjegyzés:

  1. szia :) utálom én is az ilyeneket :|| én használnám és nagyon örülök hogy ilyen ügyes vagy és hogy idetévedtem!! így tovább :))))))

    VálaszTörlés