Információ a kritikákról + Önreklám

Sziasztok! 
Na, én is befutottam ma, de szó szerint. Atya ég, mindjárt tőből leszakad a lábam! De nem azért írom ezt a bejegyzést, hogy sajnáltassam magam. Leginkább néhány tippet szeretnék felsorolni annak, akik tőlem rendelnek kritikát. 
  1. Bátran írj rám, ha valamin változtatni szeretnél. Például, ha másik blogodról kérsz kritikát, vagy ha éppen csak a történetről érdekel a véleményem. Nem harapok, és el tudtok érni több felületen keresztül is: Facebook, Email, de akár a blog chatjében is. 
  2. Ha a blogodon design változtatás történik, akkor legyél szíves írj nekem erről, így nem raboljuk egymás idejét, hiszen én akkor a történetről fogok elkezdeni. Természetesen csak akkor írj nekem erről, ha a blogod mellé oda van írva, hogy készülőben! 
  3. Ha, egy időre letiltod a blogod valamilyen oknál fogva, akkor is legyél szíves írni nekem, hogy akkor szeretnéd e kritikát, mert akkor későbbre teszlek. Ha itt nem szólsz automatikusan törlöm a blogod a várólistámról. 
Ezen felül még két dolgot szeretnék ehhez a részhez írni. Először is, mint már feljebb említettem, be fogom vezetni, hogy odaírom a várólistán lévő blog mellé, hogy készülőben, akkor ezzel az írónak jelzek. Remélem senkinek sincs ellenére. 
A második dolog, hogy nem tudom, mikor tudom azt a két kritikát megírni, ami maradt a várólistámon. Igen, a két kritikus levette a vállamról a maradékok terhét, hiszen nekem most nagyon húzós időszak fog következni jövőhét péntekig. Szóval ezt itt is nagyon köszönöm nekik! Egyébként nagyon sok edzésem lesz, ezért nem tudom, hogy be tudok-e sűríteni közzé írást is. Én mindent meg fogok tenni ezért. 

Most pedig jön az önreklám rész. 
Nem régiben nyitottam egy fanfictiont, ami egy focista és egy átlagos lány életét fogja felölni.
 Fülszöveg:
Valaha elgondolkodtál már azon, hogy milyen gyorsan megtörténhet a baj? Percek töredéke elég ahhoz, hogy egy ember az élete végéig viselje a következményeket. 
Daria Davon Tökéletesen átlagos életet élt Angliában. Elvégezte az egyetemet, megkapta a diplomáját, jól megalapozott életében egy újabb lépcsőfokot épített. Egyet hibázott csupán: rosszkor volt rossz helyen. Autóbaleset áldozata lett, aminek a nyomait élete végéig viselnie kell. Akkor elvesztette a szüleit és önmagát is. 
Karim Benzema A nevét a világban minden ember ismerte, akinek megvolt az alapműveltségi szintje. Híres focista volt a Real Madrid csapatában. Bulizott és edzett, így fojtotta el a benne tomboló érzelmeket. De a baj Őt is utolérte. Az egyik meccsén az ellenfél kapusa úgy mozdult ki a kapujából, hogy eltalálta a lábát. Elszakadt egy szalag a bokájában, amit meg is műtöttek. A pihenő idejére, amit kiírt neki az orvos, hazautazott Lyonba, ahol megpillantotta Dariat. Lassan megismerték és megértették egymást, kapcsolatuk egyre szorosabbá vált.
Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését szeretettel várom a Sorstársak elnevezésű blogomon! 

Hát mára ennyi lettem volna.
Csók, Puszi 
Bells Booth 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése