Visszatérés

Sziasztok!
Tudom, borzalmasan sok időre eltűntem, nem fogok magyarázkodni, mert mindennek meg volt az oka. Attól még, hogy regényeket írok, nem lesz nagyobb mentségem arra, hogy miért tűntem el.
Szeretném tudatni veletek, hogy élek és virulok, na meg újra nekiállok a szerkesztgetésnek. Nyáron, amíg nem volt netem, a gépemen lévő képekből dolgoztam unalmamban, és mikor hazaértem, csináltam még 1-2 dolgot, mert szükségem volt rá. Szeretném megmutatni, hogy milyen stílusúak ezek a képek, mert lehet, hogy valakinek megtetszik, és tudja, hogy tőlem lehet ilyet is. :) (Ne lepődjetek meg, mindegyik 5 seconds of summer-es lesz.)

Ez csak úgy készült, de így elgondolkodva, lehet, hogy kinyomtatom poszternek.
A szövegért bocsánat.


A chrome-hoz készült háttérnek. Ilyet is rendelhettek, ha akartok.

Így néz ki. Igen, kicsit ciki, hogy el lett takarva a fejük.

Ez pedig egy póló terv.

És így a végére.... Újra aktív vagyok! :)



4 megjegyzés:

  1. sziaaaa örülök hogy vissza tértél :)))
    kérhetnék chrome-hoz 1D háttért?

    VálaszTörlés
  2. Drága Tina! Ez azt jelenti, hogy újra lehet tőled rendelni? :)

    VálaszTörlés