Kritika #130

http://onedirectionfanfictionbyanastasia.blogspot.hu/
Író: Anastasia Crine
KINÉZET:
Fejléc: Első látásra nekem elnyerte a tetszésemet,de jobban megfigyelve már nem voltam ezen a véleményen. Nagyon jó a színe,kellemesen piros és a rózsaszínes árnyalathoz húzódik. Az autós képet kisebb méretben is eltudnám képzelni a fejlécen,nem kell olyan nagy jelentőséget tulajdonítani neki,én akarva akaratlanul is odafigyelek. Nem bántam volna,hogyha ellenben a lány testéből ne látszana ennyi,és inkább egy nagyobb helyet is elfoglalhatna. Ezeken kívül nagyon szép munka. Nem tartalmaz sok,apró részletet mégis kifejező. 
Sablon: Egyedül a színösszeállítással van gondom. Nagyon jó a bordó-bézs kombináció,de a fejléc elrontja az összhangot. Ez a három szín szép lenne ha a fejléc kicsit sötétebb,barnásabb lenne. Így viszont eléggé kiemelkedik,ráadásul nem tud egybeolvadni a designnal. Hogyha egy fokozattal más árnyalatú lenne,mint például a The story táblánál,szebben mutatna. Egy bordós árnyalatú fejléc jobban illene a bloghoz. Ettől eltekintve a betűtípusok és azok színei jók,bár írhatnál sorkizárttal. 
Oldalak és Modulok: A szereplőknél elég lenne kevesebb karaktert felsorolni,akik csak ritkán bukkannak fel a történetedben,őket hagyd ki. Viszont jó ötletnek tartom a gifeket képek helyett. Az Egyéb oldalon nagyon tetszett a trailer,sok mindent elmondott a történetből.

TÖRTÉNET:
Nekem ez a táncolás már az elején sablonosnak tűnt,hiszen ha belegondolunk már minden ötödik sablon történetben megtaláljuk. Főleg úgy,hogy később a One Direction egyik háttértáncosa lesz. Az autóversenyzés viszont eléggé meglepett. Elég férfias sport,ezért kíváncsi vagyok ,hogy Katherinet miképp fogta meg ez az irányzat. Szépen fogalmazol,helyesírási hibákat sem találtam.

Dodoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése