Kritika #132

http://www.assisivarosa.blogspot.hu/
Író: Ranocchia

KINÉZET:
Fejléc: A fejléc nagyon tetszik,Louis szépen kiemelkedik. Eleanor fejéről leradíroztam volna a képet,mert így rajta maradt a fölé pakolt kép. A másik lány szerintem egy kicsit meg lett nyújtva. A címet én lejjebb tettem volna egy picit.
Sablon: Szép lett a design összhangban van a fejléccel. Néhány betűtípust megváltoztatnék,mert használsz olyanokat,amikben például az Ő betű változatlan marad,nem alkalmazkodik. Ez a narancsos szín nagyon tetszik.Bár az nem lett volna rossz,hogy ha piros lenne,vagy a fejlécen a felirat lenne narancs.
Oldalak és Modulok: Szerintem jobban mutatna egy egyszerű menü oldalt,a modulsávban. Ezekkel a felső fülekkel az a gond,hogy ugyan jól mutatnak,de mindig feljebb kell görgetni ahhoz,hogy lássuk őket. A menüt kedvedre rendezgetheted így akár a történet olvasása közben is megnyithatnak egy másik oldalt.
Egyéb: A kurzort szerintem felesleges megváltoztatni,ráadásul ha már egyszer ehhez folyamodsz,akkor válassz egy egyszerűbbet. A kis csillagos,avagy x-es (ki,hogy hívja) egérkövető egyből elnyerte a tetszésemet.

TÖRTÉNET:
Igazából az írásoddal nincs nagyon gond. Helyesírási hibákat nem igazán találtam. Talán egy valami volt,amibe bele tudnék kötni.

-Louis? –Kérdezett rá Niall.
helyesen:
- Louis? - kérdezett rá Niall.
Néha belezavarodtam a szemszögek váltásába,jó lenne,ha feltüntetnéd,hogy mikor ki mondja. Kicsit sok a párbeszéd,ezeket próbáld meg leírásokkal pótolni.

Dodoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése