Tőlem is rendelhettek!

Sziasztok!
Roxana ismét egy csodás designt készített,és sikerült egy kis nyári hangulatot hoznia a blogba.Remélem,hogy nektek is elnyerte a tetszéseteket! :) Tegnap,a bemutatkozásomkor elfelejtettem mondani,hogy tőlem is lehet rendelni,ami már a címből is kiderült. Rendezett képeket én is készítek,tehát nyugodtan írjatok nekem ha szükségetek lenne néhány képre a blogotokhoz! Ezen az emailen érhettek el: hajtodora123@gmail.com,de ez a cím az elérhetőségeknél is fel van tüntetve. A Rendelés modulban a "Rendezett képek rendelése" pontban tudjátok elolvasni,hogy pontosan miket is kell feltüntetni a levélben,amit írtok.Én még annyit tennék hozzá,hogy ha tőlem kértek,esetleg csatolhattok képet/képeket is a szereplőkről és azokból elkészítem,de ha nem szeretnétek akkor magamtól választok képeket. Jelenleg AKTÍV-ak vagyunk,nem kell várni,már most is küldhetitek a kéréseket. Előtte,hogy kedvet kapjatok megmutatok néhány mintadarabot.






Dodoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése