Nagyon vékony lány karakterek | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink!
Ronnie Sweetcheaks kérésére hoztam nektek nagyon vékony vagy anorexiás lány karaktereket, még hozzá tízet, melyek egyszerű Google Képekből lett lementve, majd feltöltve ide. Igyekeztem nem egy hajszínnél megakadni, ezáltal találhattok köztük barna, szőke és vörös hajú nőt is.
Szeretném jelezni, hogy elképzelhető valamelyikőjüket - vagy akár többjüket - láthattátok már ezen a blogon, ugyanis ennek nem néztem utána, mielőtt kitettem volna ezt a bejegyzést.
Bizakodom benne, hogy sokatoknak segíthettem!
P.s.: A képeket lementve - bizonyára -, olyan méterben kaphatjátok meg, amiben eredetileg van, ahogyan most láthatjátok mindössze méretre igazított, merthogy ekképpen - szerintem - szebben mutat, ám ha rákattintotok egyből eredeti lesz a méret.
Remélem, csodásan telik a nyaratok!
További szép estét!
by: Timi


Nagyon vékony lány karakterek, avagy Ronnie Sweetcheaks kérésének teljesítése
Csak, hogy legyen az a cím is itt, amit eredetileg terveztem, de három sorban fért volna az ki.


Jessica R.

Caroline Roxy
Kalia Prescott

Ekaterina Normalnaya

Jennifer Grace


Maja Wyh

Valeria Sokolova

Michaela Scalisi

Camille Co

Lindsay Hansen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése