Mi is az a brush?

Hey!
Már rég nem hoztam nektek semmit "bemutatón" kívül, szóval gondoltam, most itt az ideje. Gondoltam, tartok egy kis fejtágítást. Rengeteg design blogon látok olyan bejegyzéseket, hogy brushok, és alatta pedig egy rakat PNG-t. Ez nem brush! A brush szó jelentése magyarul ecset, azaz olyan, mint például a kör ecset, vagy az, amit a tépéshez használsz. Csak hogy értsétek, miről is beszélek, hoztam néhány példát:


Mások ezt hívják brushnak. És akkor ezt letöltheted, és rá rakhatod a képre. Pedig ez csak egy sima PNG. Valójából tényleg praktikus, mert lehet forgatni, mag minden, de ez akkor sem brush.

Hogy is telepíts egy brusht?

1. lépés: Menj a deviantart.com-ra.
2. lépés: Én a keresőbe úgy kerestem rá, hogy photoshop brush pack, de persze másképp is lehet.

Na és innentől képekkel folytatom.

3. lépés: Kiválasztasz egy tetszőleges csomagot.

4. lépés: Letöltöd

5. lépés: Kapsz egy ilyet. Na, erre jobb egérgombbal rá kell kattintani, és vagy arra kell rányomni, hogy kibontás ide, vagy, hogy fájlok kibontása.... Én általában az utóbbit használom, és berakom egy külön mappába.

Majd kapsz egy ilyet. A demo képet, és azt, amivel telepíted. Csak kétszer rá kell kattintani, megnyitja a photoshopot, és már telepítve is van.

Voila! :) Meg is van a brush. Persze ez csak photoshoppal működik (tudtommal).

Remélem, hasznos volt. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése