Design + valami új

Sziasztok!
Tudom, azt hiszem egy kicsit eltűntem, de ez a közeledő év végének, vizsgáimnak tudható be. Nem kérek elnézést, mert úgy gondolom alap dolog, hogy ha nincs időm, akkor nincs időm ezzel foglalkozni.
A rendelés a nyár kezdetéig nálam szünetelni fog, túl sok munkával járnak, na meg egy kicsit stresszes dolog is. Viszont a saját blogomra csináltam egy új fejlécet, és mindjárt jön a 'valami új' rész is.

*link
 Előtte elfelejtettem lefotózni.:3 És igen, szándékosan homályos Alexandra képe, nem véletlen.
UTÁNA
Na most, nem tudom, hogy ez mennyire lesz új nektek, mostanában tumblr-on, we♥it-on is elterjedtek az olyan képek, amik piros/zöldes 3d hatást keltenek, de, hogy lássátok miről beszélek, a fejlécen is rajta van, illetve mutatok két példát, amit én csináltam.

Na most, ezek nem a legjobbak (:D), nyilván jobban is megtudnám csinálni, a lényeg, hogy fogalmam sincs kinek lennének hasznára az ilyen jellegű képek, mostantól viszont ha szeretnétek ilyet, akkor mailben elkülditek a képet, és pár másodperc alatt meg is tudom csinálni. :)
Szép estét, Vivian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése