Kritika #109 + Lányok fejlécre + Textúrák

Szép napot mindenkinek! 
Elkészültem egy újabb kritikával, amint van időm a többit is megírom, csak várjátok ki könyörgöm!
Valamint hoztam pár textúrát és lányokról képeket, amit remélem fel tudtok használni fejlécekre! :)
http://givemelovelikeneverbeforee.blogspot.hu/
Író: Eleanor

KINÉZET:

Fejléc: A fejlécedet Briana T. készítette, ami egyszerű, de mégis nagyszerű! A képek szépen elvannak mosva rajta, a cím betűtípusa is jó, de nekem legjobban Danielle képe tetszik, hiszen gyönyörű rajta! ( nem mintha más képeken nem lenne az) Nem lehet belekötni a fejlécbe, szóval menjünk is tovább! 
Háttér és sablon: Látom az egész kinézetet is Briana csinálta, és elég szép lett. A sablon és a háttér jó választás, nekem főleg a háttér tetszik , mert tökéletesen passzol a fejléchez. 
Oldalsáv/Modulsáv : Szép az oldalsávod, de egy valami nem tetszik és az pedig az menükódok színe. Oké kék meg minden, de túlságosan is. Nagyon virít, így egyből az szúrja ki a szememet, mikor lejjebb görgetek. Szerintem egy kicsit sötétebbre kéne állítani, hogy ne legyen annyira rikító és passzoljon a fejléc színéhez illetve a háttér színéhez. Valamint szerintem csinálj az oldalakhoz egy fejezetek c. menüt is, mert sokkal egyszerűbb úgy vissza keresni , mint az archívumban. Ha csinálsz ilyet, akkor majd az archívumot 
Egyéb: A színvilág jó és a modulsávban a betűtípusok, de a bejegyzés címének nem tetszik. Válassz másikat, itt is lehet olyan mint a modulsávban , hiszen az szép. A bejegyzéseidet állítsd sorkizártra, mert még is csak szebb és egyben jobb az összhatás is a blogon.
TÖRTÉNET:

Őszintén szólva egy kicsit féltem, hogy egy újabb sablon történetet olvasok , de nem. A prológusod megfogott, mert szépen leírtad és megfogalmaztad. Olvastam már hasonló blogot, ami így kezdődött, hogy a lány már együtt volt Harryvel, aki összetörte a lány szívét és próbálta őt elkerülni aztán újra találkoznak. Egy icipicit sablon beütése van, DE a fogalmazásoddal sokkal egyedibbnek tűnik az egész történet.Nincs fent sok rész mindössze öt, de azok elég rövidek. Szóval azt ajánlom, hogy írj ezeknél sokkal hosszabbakat, mert képes vagy rá! Az első fejezet tetszett a legjobban, nem tudom miért hiszen nem volt benne semmi izgalmas, érzelmes rész csak tetszett ahogy leírtad a körülményeket. A főszereplő lány, Emily Andrews személyisége nem nagyon tetszik. Oké visszahúzódó, összetört , aranyos lány de ááá nagyon emlékeztet egy karakterre a kedvenc sorozatomból, aki nagyon irritál és ő nem más mint Elena Gilbert! Bár Emily még nem idegesít, de egy kicsit hasonlít Elena karakterére. Na mindegy , menjünk tovább! A többi 4 részt is szépen leírtad, tetszettek a részek, csak sajnálom, hogy olyan rövidkék. Az ötödik részt nem nagyon értettem. Oké a negyedik részt akartad leríni Harry szemszögéből, de nagyon hülyén jött ki hogy aztán folytattad Emily szemszögét, onnantól ahol a negyedik fejezetben befejezted. Egy kicsit hülyén jött le, mert azt se tudtam először hogy mi van. Emily beceneve a csillag , nagyon aranyos. Mint említettem már nem is tudom hányszor, szépen fogalmazol , csak kérlek írj hosszabb részeket, valamint mielőtt kiraknád a részeket olvasd át előtte párszor, mert volt hogy ki hagytál a mondatból egy 'a' betűt illetve szót. Ja és még valami, tedd még egyedibbé a történetet, mert képes vagy rá így is egy jó történetet írsz! ;)
További sok sikert a bloghoz! :)

Lányok fejlécre:

Textúrák:

További szép napot mindenkinek! 
Roxana White

2 megjegyzés: