Jó hír + Munkák

ÚJRA LEHET RENDELNI!

De jó ezt leírni! ☺
Oh, amúgy meg sziasztok. Na szóval, én úgy vélem, hogy a rendelések végére értem, de lehet, hogy van ami elveszett a tömérdek e-mail között. Ha valakinek nem válaszoltam a levelére, vagy nem csináltam meg a rendelését akkor az legyen szíves dobjon meg egy üzivel. Amúgy, új szabály lép érvénybe: várólistám lesz, mindegyik kategóriámba (tudjátok, amiket készítek), és mindegyiken öt hely lesz. Ezt publikálni nem fogom, magamnak fogom írogatni. De, ha ez a lista telve lesz, akkor a rendelési lehetőséget lezárom addig, amíg üres nem lesz.
És, akkor jöjjenek a munkáim, csak, hogy legyen okotok a rossz pipára nyomni.



http://novells-tina.blogspot.com/
(erre most kifejezetten büszke vagyok)

Kárpótlásul a nagy kihagyás miatt:
ELVIHETŐ FEJLÉC


Ennyi lett volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése