Kritika #108 + Alex Gaskarth gif

Hello everybody!
Elkészültem egy újabb kritikával, a többit is hamarosan megírom, csak kérlek várjátok ki!
Valamint valaki kért Alex Gaskarth-ról gif képeket, remélem ezek megfelelnek!
Valamint tegnap átalakítottam a blogot gondolom észrevettétek, szerintetek milyen lett? :)
http://eszaki-szel.blogspot.hu/
Luna Grott
KINÉZET:
Fejléc: A fejléc érdekes, egy kicsit egyszerű beütése van , de nekem nagyon tetszik! Én hülye már elkezdtem írni, hogy nem látom ki csinálta, de végül kiszúrta a szememet , hogy Samantha Row készítette ezt a fejlécet. Ügyesen megcsinálta, hiszen a történethez tökéletesen passzol.
Sablon és háttér: Nos a sablon és annak a színe tökéletes választás, de a háttér kép nem! Gondolom azért ez lett választva , mert a fejlécen a cím szürke de , azon kívül semmihez sem illik, hanem mindentől elüt! Ezért javasolnám azt , hogy cseréld le valami sötétre, kékesre ami passzolna mindenhez.
Oldal sáv/ Modul sáv: Szép , rendezett, de a versenyes képeket kivenném onnan és beraknám őket egy újabb menüpontba, hiszen így rontják a képek színei az oldal kinézetét.
Egyéb: Semmi másba nem tudok belekötni, hiszen minden tökéletes!
TÖRTÉNET:
Mikor megláttam, hogy kritikát kértél azonnal lecsaptam rád, hiszen sok jót hallottam már a blogodról, és én akartam róla kritikát írni. A címből is lelehet szűrni, hogy ez egy egyedi történet lehet, amit meg kell jegyeznem (mármint a címről) , hogy elég érdekes és roppant egyedi.
Mikor belekezdtem a prológusod olvasásába , az első pár sor nagyon hasonlított az egyik kedvenc Marvel filmemre, a Thor-ra. Ekkor azt hittem, hogy arról a filmről írsz , csak kicsit máshogy , de tovább olvasva rádöbbentem , hogy még sem csak az eleje hasonlított rá. 
Nem olvastam végig a az összes részt , ami eddig fent van , mert nem volt annyi időm, csupán a prológust és az első részt. Egy kicsit olyan érzésem volt, hogy a történet hasonlít a Trónok harca c. történethez, de később elhessegettem ezt a gondolatot, mert azért teljesen más a két történet.
A prológust és az első fejezetet úgy olvastam végig, hogy a állam lesett. Komolyan! Te lány hatalmas nagy szókinccsel rendelkezel, ami elég jó dolog , hiszen egy történet akkor jó, hogy ha az író elég jól írja le a dolgokat. Hihetetlenül jó a fogalmazásod, nagyon megszerettem. A szereplőket is annyira jól írod le , hogy teljesen beleképzelem magamat a bőrükbe. Minden ami ezen a blogon van roppant egyedi! Büszke lehetsz magadra, mert egy nagyszerű történetet írsz! Valamint úgy vettem észre , hogy minden rész hosszú és részletes, ami szintén egy nagyon jó dolog, mert nagyon ritka az aki egy - egy részt hosszúra írna meg.
Csak gratulálni tudok, nagyon ügyes vagy! :)

Alex Gaskarth gif képek:
Roxana White

1 megjegyzés:

  1. Kedves Roxana!
    Te vagy a második, aki azt mondja, hogy már sokat hallott a blogomról... komolyan, mi folyik a hátam mögött? :DD
    Örülök, hogy tetszett a történet, azt viszont egy kicsit sajnálom, hogy téged is emlékeztet a Trónok harcára, mert már megkaptam ezt... hát, nem tudom... nem vagyok fan, nincs okom leutánozni.
    A Thor-os hasonlat pedig végül is helyénvaló, mivel Diotyr a skandináv isten, Tyr alapján lett megformálva, aki Thor társa, tehát majdnem :D szóval ügyes vagy ;D azért remélem, hogy annyira nem egyezik egyikkel sem, mert egyedire törekszem :)
    Köszönöm, hogy fáradtál a kritikámmal :)

    ~LunaG

    VálaszTörlés