Kritika #44

http://ezakozossorsunk.blogspot.hu/
Író: Angéla

Kinézet: A fejléc nagyon tetszik, összhangban van az egész, és nincs rajta semmi fölösleges. A modulok rendben vannak, talán annyit fűznék hozzá, hogy ha van egy "fejezetek" c. oldalad, ahol megtalálhatók a történet részei, akkor a blogarchívum egy tök felesleges modul. A blog legalján van a 'magamról' modulod, és a chat is. A chat nem jó helyen van, mert ha mondjuk valaki megnézi a blogodat és nem lapoz le rögtön legalulra, akkor nem látja a chatet. Azt rakd ki oldalra, a blogarchívum helyére. És szintén két oldalt ahol a szereplők vannak, azok alá szerintem írhatnál neveket, hogy ki kicsoda. A fejléc alatt található oldalakon minden rendben van, csak válassz másik betűtípust rájuk, mert nem írja ki az 'Ő' betűt, és az csúnya.

Történet: Csak az első két fejezetet olvastam el, szóval arról írok. Az ötlet nagyon tetszik, én még nem nagyon találkoztam hasonló bloggal. A részek terjedelme pont jó így, se nem túl kevés, se nem túl sok. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam, talán annyi, hogy ha írsz egy mondatot, és új mondatba kezdenél, azelőtt nyomj egy szóközt, mert anélkül egybefolynak a mondatok és egy idő után nehezen olvasható. Egyébként nagyon tetszik a történet, ha több időm lesz tovább olvasom. 

1 megjegyzés: