Kritika #40

http://freebirds-ce.blogspot.hu/
író: Chanel
Kinézet: A fejlécen való képek szépen vannak összemosva, de engem személy szerint elriaszt ez a kép a főszereplő lányról, ahhoz képest, ami a szereplők között van. A címfelirat sem tetszik, csúnya a lila sáv és a betűtípus is. A háttér nagyon egyszerű, de így nagyszerű, nagyon jól összepasszol a fejléccel.
A betűtípusok rendben vannak, bár az oldalak menüpontokat, tehetnéd talán eggyel-kettővel nagyobbra, hogy könnyebben kiszúrja az ember és ehelyett a sötétszürke helyett, lehetne sötétlila a kiemelés színe, mert az nem lenne unalmas és menne az oldalhoz is.
A modulok is rendben vannak, bár én a Magamról – t feltenném jobb oldalra és egy összes oldalmegjelenítést is szívesen látnék.
A karakterképek méretei között vannak, kis eltérések ezt orvosold, de különben az is teljesen rendben van. Szépek a képek, minden fontos szereplő kint van. Bár Harryről jöhetne egy nagy kép, hiszen ő a sztoriban a főszereplő…

Történet: Hát, 1D-s blogokból mint tudjuk rengeteg kering az interneten és általában mindnek ugyanaz a sztorija. Más nem is lehetne. Hogy a főszereplő lány, összejön az egyik sráccal. Te egy kicsit csavartál a dolgon, hiszen már együtt voltak és lehet, hogy újra összejönnek. Erre nem tudok mit mondani, aki szereti az 1D-t az szereti majd olvasni. Hogy miért? Mert nagyon jól fogalmazol! Én nem vagyok oda ezért az öt srácért, de az első fejezetet szinte felfaltam. Tényleg jól fogalmazol, bár van néhány mondat, amit jobban tagolhattál volna és pár vesszőhiba is becsúszott, de ezeket én simán elnézem, mert mondom: ügyes vagy. A részek hosszúsága is teljesen rendben van, pontosan elég. Se nem rövid, se nem hosszú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése