Kritika #25

http://ezakozossorsunk.blogspot.hu/
Író: Angéla

Kinézet: Egy szó amit tudok mondani, az hogy FANTASZTIKUS!! A fejléced nagyon tetszik, más szerintem a helyemben azt mondaná, hogy túl zsúfolt, talán egy kicsit, de engem ez nagyon nem érdekel, mert én ezt nem nézem. Szóval a fejléced csoda szép és a  történethez is megy. A blog kinézetét nagyon szépre megcsináltad, szóval nem tudok bele kötni.. Gratulálok! :)

Történet: A történet eszméletlen jó! Tetszik, hogy a fiúkat nem híresnek állítottad be , hanem természetfelettieknek. Nagyon egyedi a történeted és megfogott, ezt az is mutatja, hogy már egy ideje rendszeres olvasód vagyok! :)  Igazából mást nem nagyon tudok írni, mert minden TÖKÉLETES ebben a blogban. Van azért egy két helyesírási hibád, de nem vészes. A részek terjedelme és hosszú szóval nem tudok többet írni , csak gratulálni, hogy egy fantasztikus blogot hoztál létre! 
Ha értékelném 10 skálán akkor biztos 10* kapnál! :)

by: Roxana

1 megjegyzés:

  1. Húú...köszönöm:)Nem gondoltam volna,hogy ennyi szépet mondasz a blogomról:D Most azért tényleg egy levakarhatatlan vigyort varázsoltál az arcomra!:*

    VálaszTörlés