Kritika #39

http://barmiisblogger.blogspot.hu/
Írók: szerecsendi&kriszti96

Kinézet: A fejléc nagyon szép, nekem nagyon bejön. A háttér is szép, de a fejléchez egyáltalán nem illik. Szerintem cseréljétek le valami sötétebbre , ami kifejezetten menne a fejléchez. A fejléc alatti kis köszönetet én a helyetekben kivenném és az oldal sávba raknám be. Az oldal sávban minden jelentős modul kint van, de nem szépen van elrendezve! Én a helyetekben a storyt és a trailert  legeslegfölülre tenném , a bloglovinos képet valahova lejjebb, a követőket az olvasók alá, és természetesen az olvasókat is egy kicsit feljebb tenném a megtekintések számával együtt. Nagyon tetszik, hogy az oldalakat képekben csináltátok meg és persze az is nagyon elnyerte a tetszésemet ahogyan a fejezeteket megcsináltátok. Tetszik, hogy mindegyiknél van egy kis kép és egy kis részlet. A karakterekről is tetszenek a képek és persze a mindegyikhez fűzött kis szöveg. Amit még a kinézetről tudok írni az az, hogy a bejegyzés és az oldalsáv közé rakhatnátok be egy függőleges vonalat, hogy elválasszátok egymástól , mert így egybeolvad.

Történet: Már a karakterekről írt kis szöveg is megfogott, de mikor megnéztem a trailer-t ( ami nagyon megfogott) nagy örömmel kezdtem bele az olvasásba. A prológus elolvasása végén egy 'wáó' nyögtem ki , mert ennél jobb , hosszabb , részletes prológust még sosem olvastam. A többé rész elolvasása után sem csalódtam, egyszerűen fantasztikusak. Eszméletlen jól , választékosan fogalmaztok és helyesírási hibát sem találtam. Lenyűgözött engem a történet egyedisége, sosem olvastam még ilyet és ez nagyon tetszik hogy még egy totál egyedi blogot olvastam. Nagyon jól kitaláltátok ezt a blogot csak gratulálni tudok.

További jó blogolást! ;)

1 megjegyzés:

  1. Drága Roxana!
    Mivel Kriszti épp nincs itthon, ezért mind a kettőnk nevében köszönöm ezt a csodálatos kritikát. A kinézeten variálni fogunk, amint megbeszéltem vele, hisz már vannak is ötleteim ahhoz, milyen legyen.
    Millio puszi xx <3 teljesen feldobtad a napom *.*

    VálaszTörlés