Kritika #42

http://dirty-harrystyles.blogspot.hu/
Író: Elena Sweeter

Kinézet: Nincs fejléc. Láttam, hogy az oldalaknál ott van egy 'Eddigi fejlécek' oldal, rákattintottam és két fejléc díszelgett, amik kifejezetten szépek. Miért nem rakod be az egyiket? Fejléc nélkül üres az egész. A moduloknál szerintem nem az 'oldalmegjelenítések' modul az első dolog, ami érdekli az embereket, szóval én azt alulra raknám, a rendszeres olvasókkal együtt. Van egy 'fejezetek' oldalad, ahol megtalálhatók a fejezetek, akkor a blogarchívum egy felesleges modul, szedd ki. A betűtípus ami a bejegyzések címén van szép, de az 'Ő' betűt nem írja, ezért szerintem cseréld le.

Történet: Sablonos. Tehát már a prológusban kiderül, - ami nem baj - hogy Harry és ez a lány legjobb barátok voltak. Aztán Harry otthagyja Őt a karrierje miatt, sikeres lesz, utána pedig kirúgják a One Direction-ból, hazamegy, és újra találkozik a lánnyal. Viszont nagyon szépen fogalmazol. Néhány mondat kissé értelmetlen számomra, helyesírási hibák nincsenek, csak kisebb elgépelések. Szerintem az egy kicsit hihetetlen', hogy két évig sopánkodott a lány Harry miatt, holott ennyi idő alatt el is felejthette volna. Két rész van fent, mást nem is nagyon tudok írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése