Textúrák + elvihető fejlécek

Sziasztok!
Az elmúlt pár napban kísérletezgettem az ecseteimmel és rádöbbentem, hogy nekem vannak füstös ecseteim is amiket hihetetlenül jók! Szóval ja. Kísérletezgettem aztán lett belőle pár kép, majd belegondoltam, mért ne lehetne őket felhasználni textúraként? Kísérletnek csináltam is vele egy fejlécet amit szabad vinni és véleményem szerint nagyon jól mutat! :D Itt vannak a füstös textúrák is. (Amúgy tudom, nem nagy cucc egy ilyet összedobni, de most csak ennyire futotta. :D)





Zayn :3 Szöveget tudok cserélni.
Elkelt

Illetve van még a tarsolyomban egy ezektől független elvihető fejléc is.  (Neeeem, nem vagyok rákattanva a fekete-fehér színvilágra.)

Feliratot tudok cserélni rajta.

Ennyi is lettem volna, nemsokára jövök egy adag elkészült rendeléssel is. (Mert igaz nem nagyon posztoltam, attól még serényen tettem ám a dolgom. c:) Ha viszitek, örülnék, ha jeleznétek. :) Addig is mindenkinek boldog vakációóóóóót! :D
Paradox :3

1 megjegyzés: