Off - Bells Booth

Sziasztok!
Igazából nem is tudom mivel kezdjek. Nagyon rég jelentkeztem itt, de most sem rendelést hoztam. Egyszerűen nem érzem azt most, hogy képes lennék kritikát írni. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy kilépek a blogtól, csak azt, hogy én most kiveszek egy kis szabadságot és szünetre megyek. Egyszerűen muszáj kiszakadnom innen a Blogger világából. Nem hittem, hogy eljön az a pillanat, mikor undorodva fogom megnyitni a Bloggert, de eljött, amit szüneteltetéssel próbálok orvosolni. Igazából ezek után is, ha úgy érzem, hogy képes vagyok kritikát írni piszkozatba meg fogom írni, de nem fogom kitenni. Most egyelőre csak is azért fogom megnyitni a Bloggert, hogy a legújabb blogommal foglalkozzak, vagy esetleg friss részt hozzak, de szerintem a történetírást is szüneteltetem egy rövid időre. 
Tehát röviden tömören azt szeretném leírni, hogy SZÜNETELEK! Nem tudom, hogy mikor fogok legközelebb jelentkezni, ezért jó nyári szünetet nektek és remélem, hogy megfogtok elégedni az év végi jegyeitekkel. 
Jó pihenést nektek és kitartást erre a másfél hétre! 
Csók, puszi
Bells Booth 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése