Zenék#2

sziasztok!
szóval Bridget mintájára és engedélyével, én is hoztam egy zeneajánló cikket, bár én egy kicsit más zenékkel. Aki nem szereti a kicsit rockosabb, alteresebb, másabb zenéket az is megnézheti őket, de nem ígérem hogy tetszeni fog;)
szóval itt van pár zene az én lejátszási listámról:

1. Élvezd (sz.liv3 átdolgozás)
2. The Lumineers: Stubborn Love
3. Mary PopKids feat. Punnany Massif
4. FOB: My songs Know What You Did in the Dark
5. Magashegyi Underground feat. Beck Zoli: Árnyékok
6. Bastille: Things We Lost in the Fire
7. Meztelen Diplomaták: Felhők szélén veled
8. Avicii: Wake Me Up
9. 30y: Öltöztetnéd megint
10. Antilope Kid feat Judie Jay: Magical (best song♥)

Szóval ennyi. Nem tudom, mennyire van itt igény ilyen zenékre... úgyhogy jelezzetek vissza nyugodtan, ha nem tetszik,
akkor nem teszem ki. Nem vagyok sértődős.;)

Remélem annak aki ilyeneket keres, tudtam segíteni! Szerencsés iskolakezdést, jó fej osztálytársakat, könnyű dolgozatokat és sok zenehallgatással teli órát kíván:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése