Kritika #47

http://eldazeletedakkorishafaj.blogspot.hu/
Író: Tiffy
Kinézet: Huh..A fejléc tetszik, de mivel nem te csináltad nem térek ki rá. A háttered nem illik a fejléchez, és nem is szép ez az egyszerű alap háttér, a blogunkon is találsz olyan háttereket, amik illenének a fejléchez. A sárga chat-ed egyszerűen fúj, az egy dolog, hogy illik a fejléchez, de az egész háttérhez/sablonhoz egy cseppet sem. Elhiszem mennyire örülsz a verseny helyezésedért, de azt nem legfelülre kellene rakni, hanem lejjebb. Felülre rakd inkább, hogy ki készítette a fejlécet, mert ha valaki kritikát ír(mint például most én) a végén még azt hiszi te csináltad a fejlécet, mert nem látja, hogy pici apróban ott van, hogy Leona készítette. Rögtön ez után rakd be a 'Leírás' modulodat, és ha már helyezést értél el a blogversenyen, akkor miért van még kint a versenyre kötelező kép? Volt eredményhirdetés, stb stb akkor a versenyes képet szedd le, és az okleveles maradjon kint. Ha jól látom a bejegyzés szövege szürke, engem az nagyon zavar, tedd inkább feketére. Az oldalak rendben vannak, és a betűtípus is egyszerű, de szép.

Történet: Az első résznél úgy gondoltam sablonos, és szerintem fura. 'Úgy röhögtek mint a szar', ezt nem értem, hogy röhög egy szar? A fiúnak egyik pillanatban még bejön a csaj, a másikban kiröhögi, a harmadikban megint bejön neki. Aztán a szülők. Elég sok családban előfordul az, hogy a gyerek kap egy-egy pofont, ami -annyira-még nem nagy dolog. De olyat szerintem senki nem mond a lányának, hogy 'fogd be azt a nagy szádat, ülj le az ágyra azzal a még nagyobb seggeddel.'Te tudod, hogy mit írsz, hiszen szólás szabadság van, csak ez is a hihetetlen kategóriába tartozik, hogy nem szeretik a gyereket. A lány még soha nem csókolózott, és a fiú hirtelen lesmárolja, szerintem a legtöbb lány itt megijedne és félrelökné a fiút.(Szerintem.) Nem értem miért írod dőlt betűvel az egész történetet. Olyan nagy az összevisszaság. Szépen fogalmazol, jól írsz, csak egyik pillanatban még ez van, hirtelen már más lesz. Egyszer erről írsz, aztán már tök más a téma, és olyan gyorsan történik minden. Lassíts a dolgokkal, és írd körül jobban a dolgokat, akár több részben, ne csinálj ilyen hirtelen hangulatváltozásokat EGY részben, amikor az elején még csókolóznak, a végén meg már vagdossa magát a lány. Remélem nem bántottalak meg a kritikámmal, de azért van még mit javítani a kinézeten is, és a sztorin is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése