Kritika #9 #10

A girl without feeling
 Író: Zsuu Lorant

Kinézet: Wáó *.*  Szóhoz sem jutok! Gyönyörű ! Nagyon rikító , de nekem ez bejön! Minden nagyon szép , az oldal sávban is minden lényeges kint van és a betűtípussal sincs semmi gond! ;) ( Az oldal sávot keskenyebbre venném ,mert széles!) A cseréket pedig lejebb raknám!!!
Pontok: 20/18 - Gyönyörűre megcsináltad a blog kinézetét! Remélem a történetben sem fogok csalódni! :)

Történet: Nem csalódtam! A történeted megfogott! Nagyon egyedi és nagyon jó! Csak az a bajom, hogy a prológust nagyon rövidre írtad, szerintem jobban kifejtethetted volna! A helyesírásoddal nincs gond , jó egy két helyen találtam , de az egyáltalán nem nagy gond! Nagyon szépen fogalmazol, ami nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok a folytatásra, mert ezentúl rendszeres olvasód leszek! ;)
Pontok: 20/20

Összesen: 40/ 39- Gratula!!!!! :)

.::B.Y.B.™::.

Kinézet: Szép a fejléc, meg a háttér is az lenne , ha nem látszódna, hogy mozaikos! A sablon, amit választottál szép, megy a fejléchez és így összhangban van mindennel. A moduloknál a cserékkel van gondom, hogy azt lejjebb tenném .... Meg én a helyedben raknék ki oldalra a szereplőkről  képeket, vagy az 'oldalak'-hoz egy szereplők menüpontot! Ezeket leszámítva szép a blogod kinézete! :)
Pontok: 20/ 16

Történet: A történet, amit kitaláltál tetszik, csak az a bajom, hogy sietsz! Ne siess!! A részek terjedelme rövid!  A helyesírásoddal meg egy kicsit gond van! Azt ajánlom, hogy amint megírtad a részt egyből olvasd át és utána rakd fel ,mert találtam benne sok elírást!
Pontok: 20/ 15
Összesen: 40/31- Jó ez, csak figyelj oda azokra amiket mondtam és akkor minden jó lesz! ;)

1 megjegyzés:

  1. szia Roxana! :)
    Whao! Meglepődtem, hogy ennyire tetszik a nem fanfic blogom. :) Köszönöm a szép szavakat, igazán jól estek. A B.Y.B.. sokan mondták, hogy tegyek ki a szereplőkről képet, majd teszek is, ha lesz időm keresgélni. :/ :) A törit tudom, hogy elsiettem, mindent egyszerre akartam leírni. Szóval mostantól lassítok, majd próbálok valami jót kihozni belőle. :)
    Még egyszer köszönöm.
    Xoxo, Zsuu

    VálaszTörlés