Kritika #13

Last Summer

Fejléc: Nagyon nem illik a háttérhez !!!! Sőt egy kicsit össze is van csapva  , de nem annyira rossz :)  A körök alakra vágott képekbe bele lóg a dísz ami nagyon nem jó ,és nem is szép így.  Próbáld meg kijavítani a hibákat rajta ,és akkor egész jó lesz! :)
10/7 pont


Háttér: NAGYON GYORSAN CSERÉLD LE , MERT NEM ILLIK ODA!  Ha fejléc nagyon díszes akkor egy visszafogottabb hátteret rakj be!!
10/7 pont


Modulok : Én az egész blognak a stílusát megváltoztatnám ! Nem tetszik ez a fekete átlátszó így elrondítod! :(. Én a helyedben a vízjeleset választanám  vagy az egyszerűt. Ha ez megvan akkor  én kiraknám a szereplőket , és a történetet röviden. :)

10/8 pont

Történet: Hogy őszinte legyek  mikor az elejét olvastam akkor azt hittem ,hogy rossz lesz  , de ahogy  a végéhez értem akkor már szakadtam a nevetéstől :) Megleptél és megtetszett :P  Nagyon sokat nem tudok róla mondani mert csak két rész van fent  , de a fogalmazásoddal nincs baj :) Érthető , nem zavaros!  Csak így tovább és jó lesz !!!
10/10 pont

összesen:32 pont

by:Deedy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése