Kritika #11

~ One Dream, One Direction ~
One Dream One Direction

Fejléc: A fejléc nem rossz  sőt egész jó, leszámítva azt hogy nincs mindenhol pontosan kivágva! :)  Úgy összességében nem rossz !!!
10/7 pont

Háttér: Hát igen ezt nagyon gyorsan cseréld le , mert nagyon nem illik a fejléchez ! Oké értem nyár  van meg minden ,de ehhez én inkább fehér vagy tört fehér színű legyen , és így hátul a képek is jobban fognak látszani.
10/6 pont

Modulok:  Hiányos egy kicsit :(  Én kiraknám legalább pár szereplőt mindenképpen !! A modulok mind egyszínű legyen úgy jobb lesz :)
10/7 pont

Történet : Nem rossz a történet , bár szerintem egy kicsit sablonos :( Összejönnek , szakítanak majd újra összejönnek :)   De ahogy olvastam a részeket egyre jobban észre lehetett venni, hogy fejlődsz :) Csak így tovább,és vigyél bele több izgalmat !!!
10/9 pont


összesen:40/29 pont

by:Deedy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése