Kritika #7

Pretty Little Liars
Kinézet: Nagyon szép! Nekem kifejezetten tetszik! Összhangban van a blogod! Az oldal sávodban is minden megtalálható, de egy valami nagyon nem tetszik ott és az a chat! A chat színei nagyon elütnek és nem illik a blog többi részéhez, ezt szerintem változtasd meg vagy szürkés árnyalatra vagy átlátszóra! A betűtípussal sincs bajom , minden rendben! :)
Pontok: 20/ 18- (chat miatt ennyi , amúgy megkapnád a maximális pontot! )

Történet: Fantasztikus! Nagyon jó sztorit találtál ki , nagyon egyedi! Miközben olvastam a történetet teljesen beleéltem magam... már nagyon kíváncsi vagyok a következő részre! :) A helyesírásoddal nincs gond és a részek terjedelme is pont jó! :)
Pontok:20/20
Összesen: 40/ 38 -Ez nagyon jó! Csak így tovább! ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat igyekszem kijavítani azt az egy hibát, s ha tényleg ennyire tetszik a történet szívesen látlak az olvasóim között! :) Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :D

    VálaszTörlés