Kritika #3 ;#4

~Some End~
Some End

Fejléc:  Nekem tetszik , szép! :) A képek is jók a szereplőkről ,de legjobban nekem az óriás kerék tetszik benne :)
10/10 pont

Háttér: A háttér szintén jó hozzá! :)
10/10 pont
  
 Modulok:  Egész jók ,de én helyedben kérnék új rendezett képeket . A lánynál például nem látszik a neve !!! A fiúknál is inkább színes képből legyen vagy a  lánynak legyen hasonló színű!!  Az idézeteket nem így emelném ki , mert szerintem így nem szép! Szerintem legyen dőlt betűs  vagy félkövér !

10/7 pont

Történet: Hát itt már kevésbé vagyok megelégedve! :(  Túl gyorsan történik  minden  LASSÍTS!!! Szinte az egész történet párbeszédből áll ,szóval ne csak azokat írd le hanem a környezettet , hogy érez a főszereplő.....stb. Nem tetszett az sem hogy nem mutattad be rendesen azt ,hogy miért ment el a lány   oké értem  ,hogy Londonban akar tanulni ,de azért egy kicsit jobban megcsináltam volna ,vagyis ez szerintem nem elég ok rá. Még annyi hogy valamelyik résznél szebben rakhattad volna be a képeket!!!!

10/5 pont

összesen:32 pont
 Jó lesz , ha figyelsz ezekre  a hibákra! :)



I know I am not alone
I know I am not alone

Fejléc: Nekem nagyon tetszik :) A képek is jó róluk és a háttere is  :D Gratula hozzá!!!
10/10 pont

Háttér: Nem tudom le szólni :) Szép !!! Jó a fejléchez :D
10/10 pont

Modulok:  Nagyon szép rendezett !! Tetszenek  a gifek! :D

10/10 pont

Történet: Hogy őszinte legyek nekem nagyon tetszik a történet ,és rendszeres olvasód is vagyok :)  Ebbe sem tudok belekötni mert  jól írod a történetet , jól fogalmazol is. Bár egy valamibe ha bele tudok kötni ,és ez az hogy rövidek a részek!!! :D
10/10 pont

összesen: 40 pont 
Csak így tovább!! :)

Ügyesek vagytok és remélem megfogadjátok a tanácsaimat :)

Deedy

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok :)
    Nagyon szépek köszönöm a kritikát, majd megpróbálok hosszabb részeket írni <3 Rendszeres olvasóm? Juj, de aranyos vagy, sajnálom, hogy nem tudtam :(
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én is nagyon szépen köszönöm a kritikát, megpróbálok mindenen javítani :)
    puszi xxx Cinti

    VálaszTörlés