Rendeléssel kapcsolatban + Fejlécek

Sziasztok!
Leginkább azért hozom létre ezt a bejegyzést, hogy néhány rendelő tudtára adjak egyes dolgokat. Nem vagyok kiakadva, csak egy picit, és ez nem irónia, tényleg így van. Egyszerűen meguntam, hogy én rohangálok egy rendelő után, mert nem írta le milyen színek domináljanak a fejlécen, a blogja linkjét nem küldte el etc etc. Nektek teszünk szívességet, mi pedig csak annyit kérünk, hogy mindent írj le. Nincs nehéz dolga senkinek, mert megadtuk, hogy Te miket adj meg egy e-mailben, tehát azokat az utasításokat követni nem nagy munka, ez olyan, mint egy negyedikesnek az, hogy a tábláról másolja le azt, amit a tanítónő odaírt. 
Illetve nagyon szépen kérek mindenkit, hogy ne bízzátok rám, milyen színek legyenek, mert ettől lassan a falra mászom! Valami konkrétummal még talán, vagy mondjuk úgy, hogy közli az illető, egy horrorisztikus blogról van szó, akkor nyilván nem rózsaszín fejlécet csinálok, és azt se hagyjátok rám, hogy milyen képek legyenek a háttérben!!! Nemrég olyan rendelést kaptam, hogy 'rád bízom a képeket, amiket te jónak látsz bele' AMIKOR EGY ROHADT BLOGLINKET nem adott amivel tudnám, mik illenének a háttérbe! Nekünk szerintem nagyobb munka elkészíteni egy fejlécet, mint nektek leírni, mit szeretnétek. Közlöm, hogy jó néhány rendelést szó nélkül töröltem az előbbi okok miatt (rám bízott kb. mindent, nem kaptam linket, színtelen fejlécet akart ((vagyis nem kaptam színt)),  vagy megkérdezte az e-mailben, hogy milyen adatokat adjon meg a rendeléshez). Aki két héten belül nem kapja meg a rendelését, az ne csodálkozzon, nem is fogja. Lehet bunkó dolog ez, de már unom. Szóval, aki szeretné megnézheti, hogy miket adott meg, minden megvan-e, volt, akinek visszaírtam, hogy elkészítem, de olyan is volt, akinek nem, és töröltem. Vagy éppen nem írtam vissza, de mindent megadott, szóval elkészítem a rendelését.

x link

x link
Remélem jól telik a nyaratok,
Vivian xx

2 megjegyzés:

  1. Szia, érdeklődnék hogy amit én küldtem cicatifi@msn.com email címről, desing átalakítás érdekében az megkaptátok-e mivel szarakodik a levelezőm, és nem tudom hogy átment -e ... :(
    Előre is köszi a választ,
    Tiffani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is, nem tudom, hogy kinek írtál, a blog e-mail címére, vagy valamelyik szerkesztő címére?

      Törlés