Kritika #115

http://eternalsilence-bellaeverdeen.blogspot.hu/
Író: Bella Everdeen

Először is, remélem nem haragszol, ha én most csak a Forbidden Euphoria-ról írok kritikát, a továbbiakban ha az Észak nem felejt-ről is szeretnél, akkor szívesen írok arról is. :)

KINÉZET:

Fejléc: Valahogy sosem szerettem, ha kettőnél -vagy három embernél többen vannak a fejlécen, valahogy olyan túlzsúfolt volt, de Te ügyesen megoldottad, nemhogy négy karaktert tettél a képre, még szépen is mutat, egyáltalán nem zsúfolt. A színe az, ami tetszik ugyan, de Zayn fejénél kicsit sok a lila, túl élénk, és olyan furcsa hatást kelt, mert többi szereplőnél enyhébb színű a fejléc. Talán ha egy kicsit többet hagytál volna az alap kép színéből -mármint, most Zayn arcára célzok, még mindig- akkor szebben mutatna, mint a többi arc. Ezt leszámítva a fejléc gyönyörű munka, mint amit már tőled megszokhattunk.
Háttér és sablon: A sablon nálad is az egyszerűre van állítva, szerintem ez a legjobb sablon, nem csodálkozom, hogy a többség -majdnem mindenki- ezt választja. Szépen összhangba hoztad a színeket, a háttér nagyon jól mutat a design-hez, nekem tetszik, olyan nyugtató hatása van a szememben. 
Oldalsáv, modulsáv: Annyira szeretem a html kódokat, amiket mindig használsz, nagyon tetszenek, és még egyediek is, annyi blogon még nem terjedtek el azok, amiket Te -általában- használsz. A modulok elrendezése számomra megfelelő, szerintem én is pont így rendeztem volna őket. Egyedül az szúr szemet, hogy ahogyan a kurzorral rámegyek egy linkre, az kékké válik, nem lenne annyira feltűnő, ha egy dominálóbb színt választanál, gondolom csak elfelejtetted ezt is beállítani. Illetve egy kicsit furcsa, hogy külön modulod is van a többi blogodról, és az információkhoz is betetted őket, és pont egymás alatt van a kettő, szerintem elég, ha egy helyre beírod, ez esetben mondjuk a külön modult kitörlöd, és az információs modulban még mindig benne lesz. 

TÖRTÉNET:

Remélem említettem már, hogy nagyon szeretem az írásod, mi több, már imádom! Nagyon szépen fogalmazol és gyönyörűen körülírod a dolgokat, összefüggő mondatokat alkotsz, öröm olvasni! A történet alapját szintúgy imádom, még soha nem olvastam ilyet, egy kicsit talán furcsa is lesz, mert valahogy nem tudom elképzelni, hogy Yaser és Zayn is 'harcolnak' a lányért. Bár, nem tudom, lehet, hogy Yaser csak úgy simán engedi, mondván, hogy egy volt a sok közül... Mivel még az elején jár a történetet -és sajnálatos módon nem is lesz túl hosszú, nem jut eszembe más, amit mondhatnék. Helyesírási hibákat nem találtam még, szerintem nem is fogok, hiába keresem. A harmadik részt elolvasva -ne haragudj, csak most olvastam el- úgy vélem, innentől izgalmasabbak lesznek a dolgok, remélem nem tévedek, viszont nekem így is tökéletesen megfelel, nagyon megszerettem a történetedet, további sok sikert hozzá, és nagyon remélem, hogy meg sem fordult a fejedben, hogy abbahagyod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése