Kritika #116


http://audrey-fictions.blogspot.hu
író: Audrey



Kinézet:

Nálad is a fejléccel kezdeném, ami ahogy látom, a mostani történethez készült. Gyönyörű munka, nagyon tetszik. Az egész ízléses, letisztult, harmonikus, a szöveg is szép rajta. Az egyszerűségével abszolút megnyert magának. A fejléc alá tetted az oldalakat, ami sok helyen zavaró tud lenni, de nálad valahogy a fejléc részének tűnik - legalábbis számomra első ránézésre -, ami miatt jó helyre kerültek, a betűtípus is mutatós. A bejegyzéseknél a címet kicsit nagyobbra venném, a modulok sorrendje jó, a kódjuk is tetszik, viszont a színük már kevésbé. Én inkább úgy oldanám meg, hogy meghagyom azt a vonalat, ami elválasztja a bejegyzéseket a moduloktól fehéren, a modulok szövegét is ilyen színűre tenném, a hátterüket pedig a sablonháttérrel egyező feketére állítanám, illetve, hogy az egész ne legyen annyira nagyon fekete, a főhátteret - ami csak a lap szélén látszik, amin nem a bejegyzések vannak - a fejlécen megjelenő pirosra állítanám. A kis változtatások nélkül is szép a blogod, de szerintem így még szebb lehetne.

Történet:

Őszintén? Rosszabbra számítottam. Sokkal rosszabbra. Be kell vallanom, ha nem muszáj, nem olvasok el semmit, ami a One Directionnal kapcaolatos, mert már hányingert kapok a fanficektől. A tiédbe is olyan érzés volt belekezdeni, mintha a fogamat húzták volna, de a csalódás, ami ez után jött, roppant kellemes volt. A karakter alkotásod fantasztikus, a sztori egyedi, a helyesírásod és a stílusod is jó. Idejét sem tudom mikor olvastam már E/3 személyben, de kivételesen üdítő volt a változás. A történet egyben van, következetesen alkítod a cselekmény szálakat. Szerintem gondolkodj el saját, 1D-től független blogon, mert amit csinálsz, az jó, csak a brit fiú banda hihetetlenül szúrja a szemem. Szerintem te egy ilyen fanficnél sokkal többet is tudnál.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikádat. Bevallom, először nagyon féltem, hogy mit fogsz nekem írni, de engem is kellemes meglepetés ért :). Nemsokára kinézet cserét tervezek (ha végre lesz megint működő egerem), úgyhogy igyekszem javítani a dolgokon. A történetekhez pedig csak annyit, hogy van saját történetem (neonon inkább pont hogy onnan ismernek), és majd az is sorra kerül ezen a blogon, mert ide mindent fel szeretnék pakolni, amit már úgy ahogy jobban sikerültnek gondolok. Még egyszer köszönöm, hogy időt szántál rám! :)

    VálaszTörlés