Kritika #111

Kedves olvasók! 
Egy újabb kritikával érkeztem, a blog pedig meglepő fordulatokat tartogatott számomra, de itt természetesen csak az én szubjektív véleményem szerepel.


Gabby
http://impossibledreams-lex.blogspot.hu/?m=0
író: Lexii


Kinézet:

Az első szó, ami eszembe jutott, az a harmónia volt. A színek, a minták, a formák nagyon szépek együtt, ez értékelendő. Őszintén szólva elég kritikus vagyok, próbáltam hibákat keresni a fejléceden, de meglepő módon nem találtam. Nekem kifejezetten tetszik, az alap nagyon jól lett megcsinálva, a szereplők is illenek az egészbe, a felirattal együtt. Tetszik a két gif a főszereplőkről, bár ha van szereplős oldalad, szerintem felesleges. A helyükre betehetnél egy fülszövegszerű ismertetőt, hogy jobban felkeltsd a blogodra látogatók érdeklődését. A moduloknál használt kódok szépek, a rajtuk lévő minta kifejezetten tetszik. Az információk részt is állítsd sorkizártra, mint a bejegyzéseidet, úgy esztétikusabb lesz. Ezeket az apró változtatásokat te döntöd el, hogy megteszed-e, de véleményem szerint úgy még szebb lehetne a design.

Történet:

Az alap történeted elképesztően jó. Komolyan, ritkán mondok ilyet, de nagyon tetszik. A lany beteg, de nem egy szánalomra méltő vilag fájdalmas csaj, ami most annyira divatos, hanem egy talpraesett tizenkilenc éves lány, aki - hellyel-közzel - elfogadta így az életét és én személyszerint nagyon erősnek tartom ezért. Az olvasottak alapján tényleg utána néztél a betegséghez kapcsolódó dolgoknak, így hiteles az írásod, ami nagyon nagy piros pont nálam. Két dolog volt csak, amin picit bosszankodtam - azért annyira nem komolyan, ne ijedj meg - : az egyik az intenzív osztály, a másik pedig a One Direction. Ki is fejtem miért. Én úgy tudom, hogy a bent lakó betegeknek külön osztalyt tartanak fent, az intenzíven azokat tartják, akik életveszélyes állapotban vannak. Erre az osztályra védő ruhában engednek be csak a fertőzésveszély miatt - nálunk legalabbis így volt, mikor az egyik rokonomat ott ápolták -, illetve ami a legszembetűnőbb, hogy egy lábtöréssel az életben nem kerülsz a sürgősségire. Miért akadtam ki a 1D-n? Mert ez a történet általad megalkotott karakterekkel sokkal jobb lehetne szerintem. Jó, néha vannak elírásaid, egy-egy értelmetlen mondatod, de ettől függetlenül jó amit csinálsz. Itt el kell mondanom azt is, hogy a feliratkozástól komolyan csak annyi tartott vissza, hogy már hányingerem kezd lenni a britt fiú csapattól - nem mint emberektől, csak mint celebektől.
A fogalmazasod is tetszett, egyszerű, de szép, néha fordult csak elő szó ismétlés, de ezt és a helyesírasi hibákat is elkerülheted ha átolvasod még egyszer publikálás előtt. A részek hossza jó, a sorkizárás plussz pont. Viszont amire még egy kicsit jobban kellene figyelned, hogy ne kapkodj. Nagyon szépen indultál, de nekem kicsit meredek mikor a két főszereplő alig két napja ismeri egymást és a srác egyik barátja már a negyedik fejezetben közli a lánnyal, hogy nem értékelné, ha összetörné a haverja szívét. Ettől függetlenül szép munka, javasolnám, hogy gondolkozz el egy sajat történet írásán is a fanfiction helyett.

2 megjegyzés:

  1. Drága!
    Köszönöm szépen a kritikádat, megfogadom tanácsaidat!:)
    xxLexii

    VálaszTörlés
  2. Lexi!
    Tudnál küldeni meghívót? erre: tamicoola@gmail.com
    előre is köszi :D

    VálaszTörlés