Kritikacsokor #78 #79 #80

Sziasztok!
Íme meghoztam még hátom kritikát, remélem senkit nem bántok meg a véleményemmel, nem az a célom!

http://gen-dorothylarge.blogspot.hu/
Író: Dorothy Large
Kinézet:
Fejléc: Nekem nem tetszik. Az egész olyan, mintha kiválasztottál volna spontán képeket és egymásra rakosgattad volna, megmondom őszintén én nem tudok szerkeszteni, de sokan mások vannak akik tudnak, úgyhogy ha  te sem tudsz, akkor inkább kérj segítséget tőlük. Akár tőlünk akár más designes oldalaktól. Upsz.. most látom, hogy nem is te csináltad. Akkor mindegy, de én lecserélném a helyedben!
Háttér, úgy általában a színvilág: Hát, mivel ez egy ijesztő történet, így jó a sötét háttér, a piros cím. csak nekem ez úgy általában túl ijesztő. Oké, egy nyápic vagyok csak azért. nem a te hibád. vagyis azt akarom mondani, hogy rendben van minden, ötös.:3
Modulok, modulsor: Igazából ez is rendben van, talán én az információkat kiraknám csak simán modulba, hogy ne kelljen rámenni, ahhoz hogy lássa az ember. és a népszámlálót is felraknám oldalra.

Történet:
Itt is mondom, hogy nem olvastam végig az összes fejezetet, mert nincsen annyi szabadidőm. bocsi. Szóóval, nekem egy kicsit homályos a sztori, mivelhogy nem igazán értettem, hogy most ez a csávó tényleg azért jött hogy kínozza ezt a szerencsétlen lányt? komolyan? ez nekem kicsit beteg. Meg fura. Hogy valakik nem veszik észre, hogy nem a saját hoki ütője vágta át a hasát, hanem a csávóé. Szóval vannak a történetben ilyen fura dolgok, ami miatt én személyszerint nem tudnám végigolvasni. DE nagyon ügyesen fogalmazol, nincsenek szóismétlések és kevés a helyesírási hiba.


összefoglalva: Ügyesen írsz, néha vannak benne meg nem érthető dolgok, legalábbis számomra, de különben nagyon rendben van. összeségében: a Fejlécet cseréld le, különben minden szép és jó.

http://jasminemillerstory.blogspot.hu/
Író: Riley Anne

Kinézet:
fejléc: Nagyon tetszik. Vidám, szép élesek a képek, talán az elöl lévő Jasmin szöveg lehetne más színű, de talán még ez se, szóval nagyon tetszik.
háttér, dizi úgy egybe: A háttér nekem jobben tetszene-e nélkül a csúnya virágminta, de különben színbe nagyon passzol, mint a fejléchez mind magához a bloghoz.
Modul, modulsor, oldalak: az oldallévő modulok nagyon rendben vannak, de látom hogy szünet van a blogon, úgyhogy nem tudom egyáltalán ezt a kritikát el fogod-e olvasni..( tejóég milyen régen kérhetted már én meg csak most írom meg *szégyellimagát*)
Irtóra boldog vagyok ugyanis neked nincsen kint a hülye blogírchívum amikor van egy fejezetek oldalad is külön úgyhogy ezért tőlem egy hatalmasnagygigantikus piros pontot kapsz külön.
Viszont az fura, hogy a prológus kint van egy külön oldalon.. azt nem igazán tudtam hova tenni.

Történet:
Teljesen megfogott a lány karaktere a párbeszédeid. Bár néha át kellett olvassak egy egy részt hogy tisztába legyek vele ki mit mondott, de különben azt kell, mondjam, hogy fantasztikusan tetszett.:3 Nem ígérem hogy elolvasom most az egész történetet, mert sajnos mostanában kevés időm van, de tuti feliratkozok és még valamikor visszatérek. Úgyhogy hiba nincs, nagyon tetszett a,z amit elolvastam a történetből, nagyon jól írsz, ügyes, humoros. Különösen tetszett, ahogy leírtad, hogy a szülei hogyan találkoztak. Az nagyon aranyos volt.   

Összefoglalva: szép a dizi, bár én hátteret cserélnék, a karakterek jók, ügyesen fogalmazol, gratulálok!

http://infinitelove1dfanfic.blogspot.hu/
Író: Annamarii Nagy


Kinézet: 
fejléc: egyszerű. túl egyszerű. annyira egyszerű hogy már nem szép. sőt. csúnya. rá van biggyesztve három kép, egy szöveg meg egy fura virágos inda.
Maga a háttér és a blogdizájnja illik a fejléchez, de a fejléc csúnya. Abból újat követelek!
Modulok, modulsor: Én mindenképpen visszaállítanám egy oldalra a modulsort, a cseréket letenném alulra,  előre tenném a bloginformációt, aztán az archívumot, aztán feliratkozás, szavazás, összesoldallehívás, bloglovinos követés és cserék. nekem úgy sokkal jobban tetszene.
oldalak: „fontos dolgok!” ez így elég hülyén néz ki.. inkább nevezd át aktuális híreknek vagy valami hasonlónak. Azonban látom, hogy a blog jelenleg fejlesztés alatt.. gondolom itt a diziújításra gondolsz… ha jól értelmeztem akkor konkrétan hiába írtam meg a kritikát eddig. na mindegy, mostmár végigírom.

Történet:
figyelem én csak az első két fejezetet olvastam el!
szóval, szerintem nagyon jól írsz. tényleg tetszett az írás stílusod és szerencsére az első két fejezetben egyáltalán nem szerepelt a one direction. Most kérek elnézést mindenkitől, de nem vagyok oda az 1D-s blogokért. Kinek a pap, kinek a papné.. vagy mit szoktak mondani. Nagyon helyesírási hibát sem találtam, bár volt olyan mondat amiből kihagytál egy szót, de azért lehetett értelmezni. És még volt valami ami nagyon szemet szúrt a prológusban… hogy hogy sport csoki volt nála angliában? a sport szelet szerintem eléggé magyar termék.  

Összefoglalva: A dizit cseréld le, különben nagyon jól írsz, csak olvasd át a fejezeteket mielött kirakod! így tovább. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése