Kritika #83

http://loveistakeingoverme.blogspot.hu/
Író: Nadia Elson
Kinézet: Valami csodaszép! A fejléced egyszerűen gyönyörű, a design-nel együtt, csak Miranda feje felett furcsállom a pöttyöket, amik igazából nem látszanak annyira, de tényleg nagyon szép az egész! A moduloknál is minden rendben van, ennyi modulhoz tökéletes a kettő sáv, egy valami, amibe muszáj belekötnöm, az a blogarchívum. Igazából nem muszáj, de mindenkinél szúrja a szemem, ha van blogarchívum, mikor ott van a chapters' oldalad, szerintem vedd ki, felesleges. Valamint nem tudom, hogy a karaktereknek mi köze a prológusnak, tehát fogalmam sincs, hogy azt a kettőt miért raktad egy oldalra.
Történet: A prológust olvasva kicsit sablonosnak tűnt, legalábbis az, hogy szinte minden blogon 17-18 évesekről van szó, néha túlléphetnétek ezeket a korhatárokat, mindegy. Amikor olvastam, hogy meghaltak a szülei, még mindig ugyanezen a véleményen voltam, hisz sablon, egy halom ilyen blog van. Volt egy 4 soros mondat, ahol egyetlen egy helyre sem raktál vesszőt, ez olyan, mintha én azt a mondatot egy levegővel akarnám elhadarni, nagyon rossz volt így olvasni, hogy a vesszőket egy csomó helyre nem teszed ki, hisz zavaró. Helyesírási hibát ugyan nem találtam, viszont gépelésit annál többet, ami magában nem nagy hiba, mindenkivel előfordul, de javaslom olvasd el, mielőtt közzéteszed.
Remélem nem bántottalak meg a kritikámmal.

A héten nem nagyon jelentkeztem semmivel, ez annak tudható be, hogy bedöglött a gépem. Megint. Mindegy, elvileg most már tökéletesen kellene 'futnia', de mégsem fut, inkább gyalogol. Most is csak egy kritikát hoztam, a jövőhéten is maximum a két design átalakításommal jövök, mással nem nagyon, mert pénteken -hú, milyen közel van- ECDL vizsgát írok/csinálok, amire szeretnék gyakorolni itthon is. Gondoltam szólok, hogy én nem nagyon fogok megjelenni a napokban, és előre elnézést kérek, hogy ilyen lassan haladok a kritikákkal.
Szép estét, Vivian.xx

1 megjegyzés:

  1. Kedves Bloggerina!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, megfogadom a tanácsaidat és igyekszek majd jobban odafigyelni!
    Még egyszer köszönöm, hogy szántál időt a kritikaírásra:
    Nadia xoxo

    VálaszTörlés